וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שגוגל מקליטה כל חיפוש קולי שלכם. כך תמחקו אותם מהשרת

מורד שטרן

15.10.2015 / 11:07

מי שעשה אי פעם שימוש בפיצ'ר החיפוש הקולי באנדרואיד לא ישמח לדעת שענקית החיפוש שומרת מאגר של כל החיפושים האלה על שרתיה. קבלו מדריך קצר שיאפשר לכם לשמוע את עצמכם ולמחוק את ההקלטות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיפוש הקולי באנדרואיד./מערכת וואלה!, צילום מסך

בלוגים טכנולוגיים רבים דיווחו אתמול כי בנוסף לכל מה שגוגל יודעת עלינו, היא גם שומרת הקלטות של החיפושים שלנו באמצעות החיפוש הקולי.

כשאנו מחפשים מידע במנוע החיפוש הפופלרי ביותר בעולם אנחנו לרוב עושים זאת בעזרת שימוש במקלדת אבל אפשרות נוספת היא הזנת פקודות קוליות לשירות ה-Google Now הזמין במכשירי אנדרואיד.

מה שרובנו לא יודעים זה שלעיתים מופעלת אופציית הקלטה קולית ושמירה של המילים שאנו מזינים למנוע החיפוש. זה לא נורא, אך בהחלט יוצר תחושה לא נוחה כשאתה שומע הקלטות קוליות אישיות שלך הנשמרות אי שם בשרתי גוגל.

כיצד תשמעו את ההקלטות השונות שלכם, כיצד תמחקו אותם וכיצד תבטלו בכלל את האפשרות שהחיפושים הקוליים יהפכו להקלטות שמורות? קבלו מדריך קצר שישמור על פרטיותכם: כנסו להגדרות חשבון הגוגל שלכם באמצעות הקישור הזה, או לחצו על התמונה שלכם בג'ימייל ואז על האפשרות "החשבון שלי".

במרכז האבטחה והפרטיות החדש שהשיקה גוגל לאחרונה בחרו ב-"מידע אישי ופרטיות", חפשו את "החיפושים הקוליים והפקודות שלך" ולחצו על האפשרות "נהל היסטוריה", המופיעה תחתיה. שימו לב לכפתור לצד הכותרת - הוא זה שיכבה או יפעיל את ההקלטות שלכם.

אחרי שהגעתם למאגר ההקלטות שלכם, במידה והרשימה מלאה בהקלטות, אתם יכולים להאזין לעצמכם ולמחוק אותם. אם הרשימה ריקה סימן שלא הפעלתם את השירות או פשוט לא עשיתם בו שימוש.

מורד שטרן הוא מנהל פיתוח עסקי וחדשנות של איגוד האינטרנט הישראלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך תמחקו את ההקלטות שלכם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully