וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 גאדג'טים נסתרים להגנה עצמית

16.10.2015 / 8:20

שוקר שנראה כמו טלפון, קייס לאייפון שמשמש כשוקר, אזעקה אישית ומחזיק מפתחות שהופך לדוקרן - המוצרים האלה נראים תמימים אבל הם עשויים להציל חיים

הולך בחושך. ShutterStock
במקרים בהם אין ברירה אלא להגן על עצמכם./ShutterStock

הימים המתוחים האחרונים הגבירו אצל כולנו, פחות או יותר, את תחושת חוסר הביטחון האישית, בחיי היום יום. תחושת חוסר האונים החלה לשלוט בשגרה אבל יש כמה גאדג'טים שמסוגלים אולי לגרום לנו להרגיש מעט בטוחים יותר.

הגאדג'טים האלה נועדו לספק ראשית תחושת בטחון עצמי לצד יכולת התמודדות בסיסית עם מצבים לא רצויים, ובמידה ונקלעתם לאירוע בטחוני. עם זאת, זכרו שיש לנקוט במשנה זהירות בשימוש באביזרים האלה כדי למנוע פגיעה בטעות בעצמכם או באחרים סביבכם.

Vigilant

כשאנחנו מסתובבים לבד, תחושת הביטחון האישית מתערערת אפילו יותר, ובדיוק לרגעים כאלו נועד הגאדג'ט הבא. האזעקה האישית הזעירה משמשת גם מחזיק מפתחות ויכולה ללוות אתכם בכל מקום בקלות, כשהיא נגישה בכיסכם וניתנת להפעלה גם בלי להוציא את המכשיר בכלל. בעת הלחיצה על האזעקה, הנראית כמו שלט של רכב, היא תשמיע צליל חד וגבוה במיוחד בעוצמה של 130 דציבלים וכך היא אמורה להרתיע תוקף ולהזעיק לעברכם כל מי שבטווח שמיעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Guard Dog

שוקר חשמלי הוא מאביזרי ההגנה העצמית היעילים יותר, וכשהוא ממוזער ותמים למראה הוא אפילו יעיל יותר. Guard Dog הוא שוקר המעוצב כטלפון נייד מיושן, שלא יהרוג את תוקפכם או יגרום לו לנזק בלתי הפיך, אלא רק יהמם אותו מספיק כדי לנטרל את האיום עד להגעת סיוע. השוקר כולל מתג ביטחון למניעת חשמול בטעות, והוא פועל באמצעות סוללה פנימית הנזקקת לטעינה. בנוסף הוא כולל פנס לד להליכה בסמטאות חשוכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייס שוקר לסמארטפון

אפשרות נוספת למי שמעוניין לשאת עמו שוקר, אבל לא רוצה להסתובב עם מכשיר נפרד לשם כך, היא קייס לסמארטפון, המשמש גם כשוקר חשמלי. בעתות שלום הקייס הזה פשוט יאריך את חיי הסוללה שלכם וישמש כמטען נייד.

המארזים מבית Yellow Jacket זמינים למכשירי אייפון 4 ו-5 למשל, והם צפויים להוסיף דגמים נוספים כולל למכשירי אנדרואיד. ניתן בקלות לאתר ברשת קייסים דומים לדגמים פופולריים אחרים, על ידי חיפוש שם הדגם ולצידו "taser case". במידת הצורך, תוכלו להפנות את העוצמה החשמלית שבמכשיר כלפי התוקף, באמצעות המנגנון המיוחד הממוקם בחלקו העליון. מאחר ומדובר במכשיר הקרוב לגופכם רוב היום, מומלץ להזהר שבעתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Wild Kat

כל מי שחי במחיצת חתולים יודע שכדור הפרווה הזה שמולכם יכול להפוך לכלי נשק ברגע בזכות הטפרים שלו וזה נכון גם לגבי מחזיק המפתחות החתולי Wild Kat, שהופך במידת הצורך לכלי נשק. גרסת הלואו-טק הזו של וולברין תאפשר להרתיע תוקף במקרה שתצטרכו להגן על עצמכם. רק החזיקו את החתול באגרופכם, וראו כיצד האוזניים החמודות יהפכו לשני להבים מרתיעים, עשויים פלסטיק עמיד ומחודד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully