וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מיליונים הרוויחו כוכבי יוטיוב הכי גדולים בשנה האחרונה?

18.10.2015 / 8:46

בלוגרים, גיימרים, כוכבי רשת ועוד מפורסמים שרובכם לא שמעתם עליהם מרוויחים מיליוני דולרים בשנה בזכות ערוץ היוטיוב הפופולרי שלהם. לרובם קהל קבוע של גולשים וחשבון בנק שלא מפסיק לתפוח

יוטיוב

כולם יודעים שאפשר לעשות לא מעט כסף מסרטוני יוטיוב פופולריים אבל כנראה לא תיארתם לעצמכם עד כמה רווחי יכול להיות ערוץ פופולרי במיוחד. מגזין פורבס חשף את דירוג כוכבי יוטיוב המצליחים ביותר בשנה האחרונה (מאז יוני 2014 עד יוני האחרון). בראש רשימת הטיוברים המשגשגים ניצב הגיימר השבדי פיו-די-פאי עם רווחים של 12 מיליון דולרים, ואחריו צמדי הקומיקאים: האחים פיין והאחים סמוש עם 8.5 מיליון לכל צמד.

לינדסי סטרלינג הרוויחה 6 מיליון דולר בזכות סרטוני הריקוד-תוך-נגינה-על-כינור שלה, ו-KSI, גיימר נוסף בעל ערוץ קומנטרי וביקורות פופולרי, גרף 4.5 מיליון דולר "בלבד" מפעילותו באתר, בעוד מישל פאן הרוויחה מסרטוני האיפור שלה ושיתופי פעולה נלווים כ-3 מיליון דולר. לא רע בכלל.

הערכות פורבס מבוססות על מקורות מגוונים, והמספרים המדוברים הם סכומים משוערים, כולל הכנסות מפרסומות, חסויות, חוזי הוצאה לאור וכו', ולפני מיסים, הוצאות ניהול, פרסום ועוד. עדיין, כנראה שמדובר בשכר שנתי שלא הייתם מתנגדים לגרוף גם אם מדובר "רק" ב-2.5 מיליון דולר לשנה החולפת - הרווחים במקומות האחרונים ברשימה הנחשקת.

פיו די פאי: 12 מיליון דולרים

האחים סמוש: 8.5 מיליון דולרים

האחים פיין: 8.5 מיליון דולרים

לינדזי סטירלינג: 6 מיליון דולרים

רט ולינק: 4.5 מיליון דולרים

KSI: 4.5 מיליון דולרים

מישל פן: 3 מיליון דולרים

לילי סינג: 2.5 מיליון דולרים

רומן אטווד: 2.5 מיליון דולרים

רוזנה פנסינו: 2.5 מיליון דולרים

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully