וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC חשפה מכשיר דגל חדש - One A9

21.10.2015 / 9:35

היצרנית הטאיוונית צריכה ניצחון מהיר אחרי כישלון יחסי של הדגם הקודם, אבל למרות ההבטחות נראה שה-A9 הוא מכשיר סביר שלא יצליח להתבלט מעל דגמי היוקרה של המתחרות הגדולות. בארה"ב הוא יעלה 399 דולרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט סביר./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהדגם הקודם לא עמד בציפיות והביא לפגיעה במוניטין של היצרנית הטאיוואנית, HTC חשפה אתמול את התוספת החדשה למשפחת HTC One - ה-HTC One A9.

בעולם כבר מיהרו לקבוע שהעיצוב שאב (אולי יותר מדי) השראה מהאייפון של אפל, ומתחת למסגרת המתכתית תמצאו מפרט סביר אך לא מרשים במיוחד. ה-A9 מצויד במעבד קוואלקום Snapdragon חדיש עם 8 ליבות, 3 ג'יגה זיכרון RAM וסוללה יחסית חלשה עם קיבולת 2,150 מיליאמפר-שעה. המסך בגודל 5 אינץ' מחוזק בזכוכית גורילה 4. הטלפון מגיע עם אחסון פנימי דל של 16 ג'יגה או 32 ג'יגה אך ניתן להרחיבו עד 2 טרהבייט בעזרת כרטיס מיקרו-SD.

מצלמה אחורית של 13 מגהפיקסל תספק תמונות איכותיות תודות למנגנון ייצוב אופטי המצמצם אוטומטית את השפעות תנודות היד ומתקן אותן בזמן אמת. מצלמה קדמית של 4 מגהפיקסל מצוידת בחיישן UltraPixel של HTC הקולט 300 אחוזים יותר אור, כדי לספק את הצורך בסלפי מושלם.
ה- HTC One A9 יהיה זמין לרכישה ברחבי העולם ובאינטרנט החל מחודש הבא. הוא יגיע עם מערכת ההפעלה המעודכנת ביותר, אנדרואיד 6.0 מרשמלו, וחבילת התוכנות HTC Sense.

פיצ'רים נוספים במכשיר כוללים סורק טביעות אצבע רב-כווני, Android Pay לביצוע תשלומים באמצעות הנייד, Now on Tap הסייען של גוגל ועוד.

בשל הסוללה החלשה המכשיר מגיע עם כמה תכונות שיסייעו לחסוך באנרגיה, בהן מנגנון Doze המכבה אוטומטית אפליקציות זוללות סוללה כשהנייד בטעינה, ומצב App Standby שמכבה אפליקציות שאינן בשימוש ומדליק אותן בעת הצורך. לדברי החברה, בשל מצבי חיסכון אלו טעינה אחת מספיקה כדי לצפות בסרט באיכות HD במשך 12 שעות.

חברת טאץ' גרופ, היבואנית הרשמית של HTC בישראל, תתחיל לשווק את המכשיר במהלך חודש נובמבר השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • HTC A9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully