וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ביוטיוב: צפייה חופשית בלי פרסומות תמורת מנוי חודשי

22.10.2015 / 10:18

בסוף החודש תשיק גוגל את שירות YouTube Red, שיציע צפייה רציפה ללא פרסומות ואפשרות לשמור סרטונים לצפייה במצב לא מקוון, תמורת 9.99 דולרים בחודש. לא ברור מתי השירות יגיע לישראל אבל בארה"ב היוצרים כבר מביעים מחאה

יוטיוב

אתר שיתוף הווידאו הפופולרי בעולם חשף אתמול את שירות המנויים החדש, שיציע לגולשים לצפות בכל התכנים באתר ללא פרסומות וגם תכני מוזיקה נוספים של Google Play Music.

YouTube Red יוצע בקרוב תמורת תשלום חודשי של 9.99 דולרים והוא יכלול גם את הגלישה באתר וגם גלישה באפליקציה. הדיל כולל צפייה, כאמור, בתכנים ללא פרסומות וברצף, אפשרות לשמור סרטונים ושירים לצפייה במצב לא מקוון, האזנה למוזיקה ברקע (כמו שירותי סטרימינג אחרים דוגמת ספוטיפיי). השירות יושק בארה"ב בתאריך 28 באוקטובר ובשלב הזה לא ברור מתי הוא יגיע גם לישראל.

מי שלפי הדיווחים פחות מרוצה מהמהלך הזה הם היוצרים הפופולריים שהוכרחו לחתום על חוזה חדש ולסכן את ההכנסות שלהם מפרסומות. לפי המודל החדש הם יקבלו תמורה גדולה יותר עבור סרטונים ארוכים עם זמן צפייה ארוך ופחות מסרטונים קצרים, פופולריים ככל שיהיו. זה דורש השקעה רבה יותר ועלול לצמצם את ההכנסות מסרטונים ויראליים קיימים.

יוטיוב רד. אתר רשמי
צפייה רציפה והאזנה למוזיקה ברקע./אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully