וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה כמעט פוטרה כי ההורים חשבו שהאינסטגרם שלה לוהט מדי

אילן גלר

26.10.2015 / 7:10

היא בסך הכול פרסמה תמונות מתחרויות פיתוח גוף בפרופיל נוסף סודי, אבל ברגע שתלמידיה עלו על החשבון השני של מנדי ג'נסן, חלק מההורים היו חייבים להתערב ולהתלונן

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

למינדי ג'נסן, מורה בבית ספר יסודי ביוטה שבארה"ב, יש תחביב מעט יוצא דופן ביחס לשאר חברותיה - פיתוח גוף. על מנת ששני המקצועות הללו לא ישפיעו זה על זה, דאגה מינדי לפרסם תמונות שלה מאימונים ותחרויות תחת חשבון אינסטגרם בשם בדוי, אך כמה מתלמידיה הצליחו לזהות אותה ואז פרצה המהומה.

כמה שבועות אחרי שהתגלה הפרופיל הנוסף, החלו להגיע למועצה המקומית בה מלמדת ג'נסן תלונות של הורים על המורה השרירנית. לטענת ההורים המתלוננים, תמונותיה של מינדי היו "לא-צנועות" ובעלות אופי "פורנגורפי".
תגובתה הראשונית של המועצה הייתה לדרוש ממינדי להסיר את התמונות או להפוך אותן לפרטיות, תחת איום ממשי בסיום העסקתה במקרה ולא תפעל לפי ההוראות.

למרבה המזל, עושה רושם שרוב האוכלוסיה אינה מחזיקה דווקא בעמדות שמרניות כאלה. ברגע שהסיפור הגיע לתקשורת, ולידיעת שאר ההורים, זכתה ג'נסן לתמיכה ועידוד מצד אלפים שלא הבינו מדוע היא אינה יכולה להמשיך ולהתאמן בספורט האהוב עליה, ולצד זאת גם ללמד בית הספר.

אחרי שהסערה המקומית שככה, הגיע סוף טוב; במקום לפטר את מינדי החליטה המועצה לממן להורים קורס על אינטרנט ורשתות חברתיות, כדי שיוכלו לפקח בצורה טובה יותר על ילדיהם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully