וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטונים של הילד הזה הפכו לוויראליים בטירוף תוך יום. מנחשים מה הוא עשה?

27.10.2015 / 6:20

התשובה היא כמובן - כלום. לא ברור מה גרם לעשרות אלפי הגולשים להתנפל על הערוץ שמציג משחק עם דינוזאורים מפלסטיק אבל פוסט אחד באתר Reddit הפך אותו לפופולרי במיוחד. מ-22 עוקבים ל-70 אלף תוך לילה אחד

יוטיוב

הדינוזאורים לא נכחדו - הם פשוט הפכו לוויראליים: האינטרנט מכילה המון תוכן לילדים בים התוכן למבוגרים בלבד, אבל לפעמים אלו דווקא הילדים שמייצרים את התוכן הכי ויראלי בקרב מבוגרים. מבולבלים? זה בגלל שעוד לא הצצתם בערוץ היוטיוב המקסים "The Awesomeasaurus channel" ("הערוץ המגניבוזאורוס" בתרגום חופשי מאוד לעברית) שהוקם על ידי צעיר חובב דינוזאורים.

הילד האמריקני, ששמו לא נחשף וגם לא רואים את פניו בסרטונים, מעלה כבר ארבעה חודשים סרטונים של סט בובות הדינוזאורים מפלסטיק שלו, כשהוא משחק איתם בצורה אופיינית לרבים מבני גילו. אלא שהערוץ, שפורסם באתר שיתוף התכנים Reddit על ידי אחד הגולשים, הפך למגה ויראלי תוך שעות, עם קפיצה בלתי נתפסת מ-22 עוקבים ליותר מ-70 אלף, בסופשבוע האחרון.

הסרטונים לא ערוכים, המצלמה כל הזמן זזה ויוצאת מפוקוס וברקע ניתן לשמוע רק את גיבורנו מדבר על הצעצועים. "אני לא יודע אפילו אם זה נכון או לא", הודיע בעל הערוץ הצעיר כשמספר העוקבים הגיע כבר לסביבות ה-30 אלף, "יכול להיות שזו בעיה ביוטיוב". כעת לכל הסרטונים יש כמה אלפי צפיות, כשחלקם נצפו על ידי עשרות אלפי גולשים.

ערוץ הדינוזאורים. צילום מסך
מי היה מאמין?!/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully