וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה החברתית החדשה של גוגל מנסה לנתק צעירים מהמחשב

אילן גלר

1.11.2015 / 11:46

או לפחות לגרום להם להיפגש מחוץ למרחב המקוון. ב- Who's Down פשוט תצטרכו לסמן בלחיצה אחת שאתם זמינים והיא כבר תציע לכם מסעדה, סרט או כל בילוי אחר זמין בסביבתכם וגם תחבר אתכם לחברים פנויים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי פנוי באלנבי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל היא אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והמצליחות בעולם, אך האם היא נחשבת כמגניבה בעיני הדור הצעיר, באותו האופן שבו עשויים תיכוניסטים להתלהב מווטסאפ או סנאפצ'אט? סביר להניח שהתשובה לכך היא בהחלט לא, ואת זה בדיוק מנסה לפתור אפליקציה חדשה בשם "Who's Down", שלא נראית כמו שום דבר שגוגל עשתה עד היום.

מטרת האפליקציה היא, בפשטות, לסייע לצעירים לארגן מפגשים בערב פנוי או בסופי שבוע. תחילת התהליך בכפתור יחיד, המשנה את הסטטוס שלכם באפליקציה מ-"עסוק" ל-"פנוי". שינוי זה מסמל לשאר חבריכם שאתם מוכנים ליציאה ומחפשים משהו מעניין לעשות מחוץ לבית. בשלב זה גוגל עשויה להמליץ לכם על כמה פעילויות באזורכם, כמו יציאה למסעדה, לקולנוע או לכל אטרקציה זמינה אחרת.

Who's Down זמינה להורדה בחינם עבור מכשירי אייפון ואנדרואיד. בהתאם לאופנה הנוכחית, וגם במסורת גוגל הוותיקה, כדי להיות בין הראשונים להתחבר תיאלצו לקבל הזמנה ממישהו שכבר נמצא בפנים, אך ניתן גם לבקש הזמנה דרך האפליקציה עצמה ולהמתין בסבלנות. שימו לב כי בעת ההרשמה תישאלו באיזה בית ספר אתם לומדים, ניסיון נוסף של גוגל להבהיר כי האפליקציה אינה מיועדת למבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully