וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיסול מדהים בפירות - זה אחד הפרופילים הכי מגניבים ביוטיוב

אילן גלר

6.11.2015 / 6:35

איך הופכים דלעת לאויב מספר 1 של באטמן? עם המון כישרון ודמיון מצליח ולריינו פאטיקה האיטלקי לעורר חיים בפירות וירקות תמימים. וכן, זה הרבה יותר מדליק ממה שזה נשמע

צילום מסך

ולריינו פאטיקה האיטלקי בילה את ילדותו במסעדה המשפחתית, שם התקשה לבטא את שאיפותיו האמנותיות תוך כדי עבודה במטבח. בלית ברירה הוא פיתח דרכים יוצאות דופן ליצור פסלים מדהימים - העשויים כולם מפירות וירקות. כישרונו המוזר הפך אט-אט לגולת הכותרת של המסעדה, וכעת המשפחה מוכרת את יצירותיו וגם מקשטת בעזרתן מסיבות ואירועים.

סיפורו של פאטיקה הפך מקוריוז מקומי להברקה בין-לאומית ברגע שבו הוא החל לפרסם סרטונים של יצירותיו, וגם תיעוד של התהליך הארוך הנדרש להכנתן, לחשבון היוטיוב שלו. בסרטונים שלו תוכלו לראות פירות וירקות תמימים כמו מלון, תפוחי אדמה, בננות ואננס, הופכים לדמויות מפורסמות מסרטי קולנוע, דרקונים וחיות אחרות. פסלון של הג'וקר מבאטמן, העשוי כולו דלעת, הוא היצירה אותה הוא מחשיב כמוצלחת ביותר שלו.

למרות שהרבה מהפסלים של ולריינו מבוססים על דמויות קומיקס ומדע בדיוני, הוא כלל לא מחשיב עצמו כמעריץ של הז'אנר. הוא מעדיף דווקא אנימציה יפנית, וגם עליה הוא מבסס חלק מיצירותיו. למקרה שאינכם מסתפקים בסרטונים, תוכלו לעקוב אחר עבודתו האמנותית גם באתר הרשמי שלו, וליצור עמו קשר דרך פייסבוק.

ולריינו פאטיקה. צילום מסך
ולריינו פאטיקה/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully