וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקרים לבנים: אנונימוס יוצאים נגד הקו קלקס קלאן וחושפים פוליטיקאים ושוטרים

3.11.2015 / 12:51

הארגון הגזעני האמריקני נמצא כעת על הכוונת של קולקטיב ההאקרים, ולפי הדיווחים רשימת המיילים והטלפונים הראשונה שהופצה מכילה בתוכה גם כתובות ומספרים של פוליטיקאים ועובדי ציבור. בינתיים אף אחד עדיין לא וידא את אמיתות המידע והצמיד פרצופים ושמות לכתובות

מוזיקה בעצרת של ה-KKK. צילום מסך
מסירים את המסכות ברשת./צילום מסך

קולקטיב ההאקרים אנונימוס מוביל בימים אלו את "מבצע KKK", שנועד לשתק את תנועת הקו קלקס קלאן הגזענית בארה"ב. עד כה הורדו מן הרשת לטענת ההאקרים אתרים רבים, הקשורים ותומכים בתנועה הגזענית ששורשיה נטועים עמוק בדרום של ארה"ב, אך השפעתה רבה גם ברשת.

בהתאם לעדכוני טוויטר של הפעילים שמאחורי הקמפיין זוהי רק ההתחלה, והם נערכים לקראת "הורדת מסכות" מקוונת, שתיערך בתאריך 5 בנובמבר; אז ייחשפו לכאורה אלף תומכים בולטים בתנועה. "אחרי שצפינו מקרוב ברבים מכם לאורך כל כך הרבה זמן, אנו בטוחים בכך שלייצר שקיפות בתאי הארגון שלכם היא דרך הפעולה הנכונה, הצודקת, המתאימה והיחידה", כתבו נציגי אנונימוס.

"אתם מתועבים, פושעים, אתם יותר מקיצוניים. אתם יותר מקבוצת שנאה. אתם פועלים הרבה יותר כמו טרוריסטים וכך צריך להתייחס אליכם", לשון הודעת אנונימוס. "נשלים את המשימה שלנו באופן אחראי ויעיל. אנו מודים לכם על סבלנותכם ותמיכתכם ביוזמה הזו".

אחד ההאקרים שנרתמו כבר לטובת העניין, למרות שהוא טוען כי אינו חבר באנונימוס, לא הסתפק בהורדת מבחר אתרי KKK, אלא גם סילק מהרשת את אתר הכנסייה הבפטיסטית ווסטבורו, הידועה בהתנגדותה להומוסקסואליות ורדיפת יהודים באשמת רצח ישו. הפורץ הצליח לשאוב לדבריו מידע רגיש מאתרי ה-KKK, הכולל את זהותם של סנטורים, ראשי עיר ופוליטיקאים נוספים לצד אנשי משטרה, שפרטיהם אותרו במאגרי מידע המקושרים עם התנועה.

הרשימה הרגישה, שכוללת מספרי טלפון וכתובות מייל, הועלתה לאתר Pastebin ובדומה לרשימות אשלי מדיסון שהופצו, לא ניתן לדעת בוודאות מי מהמופיעים בה אכן קשור לפעילות המפוקפקת ומי פחות, למרות טענות פעילים כי המידע הוצלב בין כמה מסדי נתונים של הקלאן במשך ימים ארוכים, לפני שנחשף ברשת.

הקו קלקס קלאן היא תנועה הדוגלת בעליונות לבנה ומוגדרת קבוצת שנאה על ידי הליגה נגד השמצה. הארגון כולל בין 5,000 ל-8,000 חברים פעילים בדרגות שונות. בתגובה ל-"מבצע KKK" של אנונימוס הודיעו פעילי הארגון כי יקיימו מחאה במועד חשיפת המסכות, בדמות "צעדת מיליון המסיכות" השנתית, שתערך גם היא בעוד כיומיים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully