וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הנקסוס 6P באמת רך כמו מרגרינה? צפו בניסוי

אילן גלר

6.11.2015 / 6:09

אמ;לק: לא - הוא פריך כמו קרקר, אבל רק אם תתפסו אותו בשתי הידיים ותלחצו עד שהוא יישבר. מצד שני, הניידים שלנו סובלים מהתעללות כל הזמן ויש סמארטפונים שהוכח כי הם מסוגלים לעמוד בלחץ הזה

צילום מסך

מכשיר הנקסוס 6P, פרי פיתוח משותף של גוגל וחברת וואווי הסינית, זכה זמן קצר לאחר צאתו לשוק בתואר "מכשיר האנדרואיד הטוב ביותר בעולם" מצד כמה מהמגזינים ואתרי הטכנולוגיה הנחשבים ביותר. אולם סרטון שעלה לאחרונה לרשת מעלה ספק באשר לעמידותו לשברים וקיפולים, עד כדי כך שרבים מהגולשים כבר מיהרו לקבוע כי מדובר ב-"בנדגייט" הבא (פרשת האייפונים המתקפלים בכיס).

במהלך הסרטון, מצליח היוטיובר האנונימי לפרק לחלוטין את מכשיר הנקסוס 6P שלו ולשבור אותו באמצע. לצורך כך נדרשה הפעלה של לא מעט כוח, וגם שימוש בסכין ומצית. החלק השני גרם ללא מעט מהגולשים להעיר כי מדובר בתנאי ניסוי בלתי סבירים ועל כן הוחלט לרכוש מכשיר נוסף ולערוך עוד בדיקה, הפעם ללא עזרת שום אמצעי חיצוני.

הרשו לנו להרוס לכם את ההפתעה: גם הפעם, לאחר שהופעל עליו לחץ פיזי בעזרת האצבעות, התקפל מכשיר הנקסוס 6P עד שנשבר לחלוטין ויצא מכלל שימוש. חשוב לציין שלא מדובר בכוח סביר של נפילה או התיישבות על המכשיר אבל גם לא בתצוגת עמידות מרשימה במיוחד.

האם דבר שכזה יכול להתרחש בטעות? כמעט בטוח שלא. הניסוי מוכיח, לכל היותר, שאם תתאמצו לשבור את מכשיר הנקסוס 6P החדש שלכם, כנראה שתצליחו בכך.

מבחן כיפוף לנקסוס 6P. צילום מסך
מבחן כיפוף לנקסוס 6P./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully