וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיי פירסט סוני: נתפס מאונן על פלייסטיישן בחנות

אילן גלר

12.11.2015 / 5:59

דברים כאלה לא רואים בכל יום - וטוב שכך! הצעיר שנתפס במצלמות האבטחה פשוט ניגש לקונסולה האהובה עליו, הפשיל את מכנסיו והחל לבצע את זממו

צילום מסך

את הסרטון הבא, שצולם בחנות למשחקי וידאו באנגליה מעט קשה להסביר; מצלמת האבטחה תיעדה נער, הצועד בביטחון לתוך החנות, ניגש למדף קונסולות הפלייסטיישן, מוריד את מכנסיו ומתחיל לאונן. הוא עושה זאת בהתעלמות בוטה מנוכחותם של לקוחות נוספים ליד אותו מדף ממש, ולא מטריד אותו גם העובדה שהם מתרחקים ממנו בבהלה לאחר שקלטו מה הוא עושה.

מה בדיוק קורה כאן? האם מדובר בגיימר שרוף שמאוהב במותג מבית סוני או שאולי דווקא מעריץ נינטנדו שהחליט להעליב את הקונסולה המתחרה? אולי זה בכלל סתם בחור סוטה שסבר משום מה שהצליח למצוא את הפינה השקטה והמבודדת ביותר בחנות לצורך מעשיו? מאחר והווידאו הועלה באנונימיות מוחלטת, ייתכן שלעולם לא נדע את הסיפור האמיתי מאחורי הרגע הביזארי הזה.

לפחות את סוף הסיפור אנחנו בהחלט יודעים: לאחר זמן מה מנהל החנות הבחין במתרחש, ניגש אל הבחור וביקש ממנו בתקיפות להפסיק לאלתר ולצאת מהחנות. מבין אלפי הגולשים שכבר צפו בסרטון, רבים מהם משוכנעים כי המנהל הוא זה שלמעשה פרסם את התיעוד, מאחר ורק לו הייתה גישה לצילומים של מערכת האבטחה בחנות.

נתפס מאונן על פלייסטיישן. צילום מסך
מטריד מינית מכשירי חשמל./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully