וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית גוגל מפות הפכה לכלי חובה למטיילים בחו"ל

אילן גלר

13.11.2015 / 5:17

שירות הניווט של ענקית החיפוש מקליפורניה מאפשר כעת להוריד מפות לשימוש אופליין. גם בלי חיבור לרשת ניתן כעת לקבל המלצות על מסעדות, בילויים ואפילו ניווט ברכב בזמן אמת

גוגל מפות. ShutterStock
גוגל מפות - מעכשיו גם אופליין./ShutterStock

אפליקציית המפות של גוגל הפכה זה מכבר לכלי מדהים לצורך תכנון טיולים והיכרות עם ערים, אולם בזמן הביקור עצמו היא נעשית פחות אפקטיבית בשל הדרישה לחיבור אינטרנט קבוע. ובכן - לא עוד. הגרסה החדשה של גוגל מפות, שכבר זמינה להורדה עבור מכשירי אנדרואיד וצפויה לצאת בקרוב גם לאייפון, מאפשרת לשמור מפות של מדינות שלמות בזיכרון המכשיר.

לאחר שמירת המפה מראש, באמצעות חיבור Wi-Fi, תוכלו להמשיך ולהשתמש באפליקציה כרגיל מכל מקום בעולם, כאילו אתם עדיין מחוברים. השדרוג כולל חיפוש אחר כתובות ואטרקציות מקומיות, שליפת פרטים אודות בתי עסק כגון שעות פתיחה ודירוג משתמשים, ואפילו ניווט ברכב. אם האפליקציה תאתר חיבור Wi-Fi פעיל, היא תנצל אותו על מנת לבדוק האם התרחשו שינויים כלשהם במפה מאז הורדה האחרונה, כך שתמיד תישארו עם גרסה עדכנית ביותר.

בעוד שהחידוש הזה שימושי להפליא עבור מטיילים בחו"ל, שוק משמעותי לא פחות בעבור גוגל הוא מדינות שבהן חיבורי מידע ברשת הסלולרית הם עדיין איטיים, לא אמינים או יקרים מאוד. עבור משתמשים במדינות אלו, האפשרות לשמור מפות מראש עשויה לשכנע אותם לעבור להעדיף את המפות של גוגל על פני אפליקציות מיפוי מקומיות, ולהגדיל עוד יותר את נתח השוק של החברה בתחום.

כדי להוריד מפה באפליקציה אתרו אותה בשורת החיפוש ולאחר מכן החליקו מעלה את התפריט בתחתית העמוד כדי לקבל יותר מידע על המפה. שם תמצאו אפשרות להוריד אותה בלחיצה. בחרו את האזור שתרצו להוריד לעבודה אופליין ובחרו שוב בהורדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully