וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנונימוס מכריזים מלחמה על דאעש ברשת: "אנחנו האקרים יותר טובים"

16.11.2015 / 12:37

קולקטיב ההאקרים העולמי פרסם הודעה בצרפתית והבטיח לצאת למלחמה מקוונת נגד ארגון הטרור, שלקח אחריות על שורת הפיגועים בפריז בשישי בערב: "אנונימוס יצודו אתכם ברחבי העולם"

צילום מסך

אחרי שפעלו לאחרונה באופן מאורגן נגד הקו קלקס קלאן, מכוון קולקטיב ההאקרים "אנונימוס" את זעמו המקוון לעבר המדינה האסלאמית. לאחר אירועי הטרור האחרונים שגבו את חייהם של כ-130 בני אדם בפריז, החליטו באנונימוס לגייס את כוחם הציבורי והטכנולוגי למאבק בשורות ארגון הטרור, שלקח אחריות על שורת הפיגועים.

בסרטון שפרסמה הקבוצה היא הבטיחה לצוד את אנשי הארגון, נגדו פעלה כבר בעבר, בין היתר לאחר המתקפה על מערכת העיתון "שארלי הבדו": "אנשי צרפת חזקים יותר מכם והם יצאו מהזוועה הזו מחוזקים אפילו יותר", נאמר בהודעה מטעם אנונימוס.

ההאקרים הבטיחו לרתום את הכלים והכוחות, העומדים לרשות הקולקטיב, כדי לאחד את האנושות במאבק נגד הסכנה ההולכת ומסלימה. "צפו פגיעה", הבטיחו אנשי הארגון דרך הסרטון למקביליהם הפועלים בעבור חזונה הרדיקלי של המדינה האסלאמית, ובצרפתית הוסיפו: "אנונימוס יצודו אתכם ברחבי העולם. אתם צריכים לדעת שנמצא אתכם ושלא נעזוב אתכם".

בהודעה שפורסמה טוויטר הבהירו נציגי הארגון, "שלא תהיה טעות: אנונימוס במלחמה עם דאעש. לא נפסיק להתנגד למדינה האסלאמית. אנחנו גם האקרים יותר טובים", וחתמו עם ההאשטאג #OpISIS (OP זו הקדמה פופולרית למבצעים של אנונימוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully