וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב רטט: כבר שמעתם על קייס הוויברטור לסמארטפון?

20.11.2015 / 7:17

אם יתברר, בסופו של דבר, שהמוצר הזה אכן קיים (ולא רק כקונספט ויראלי במיוחד) יש כבר לא מעט גולשים וגולשות שמוכנים לקנות אותו. לנו נראה שזה יוביל ליחסים קצת יותר מדי אינטימיים עם הנייד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ממש נוח בכיס./מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור האם המוצר הזה באמת קיים מסחרית אבל אין ספק שאחרי שהוא הפך לוויראלי, יש כבר לא מעט קונים וקונות שמוכנים לשלם עליו במיטב כספם. IziVibe הוא מוצר אינטימי אישי חדש, שהוכרז בימים האחרונים בציוץ טוויטר שמשך תשומת לב רבה, ושלח את כל האינטרנט להמר פעם נוספת - האם מדובר בעוד מתיחת רשת או במוצר ממשי שנועד לקהל הרחב?

בבסיסו המוצר הזה הוא פשוט ויברטור המתלבש סביב הטלפון הנייד. הדילדו הרוטט מתיימר להציע פתרון "פשוט אך אפקטיבי" לעינוג עצמי, לפי אתר המוצר, שעוד לא ברור לגמרי עד כמה הוא אמיתי אם בכלל, בדומה למוט הדילדו-סלפי, והוא עשוי לפי אתר היצרן מסיליקון היפו-אלרגני באיכות רפואית.

IziVibe פועל (באופן תיאורטי בלבד בשלב זה) עם תכונת הרטט המוטמעת בנייד ומציע שבע דרגות שונות של רטט. פיצ'ר IziVibe Connect יאפשר הפעלה של הקייס באמצעות שעון לאפל ומכשירי אייפון. למעט אתר בסיסי מאוד, ופרופיל טוויטר, אין הרבה עדויות שתומכות באפשרות שמדובר במוצר אמיתי שנמצא בדרך, אך במידה והתאהבתם במוצר, תוכלו להירשם ולקבל הודעה כשיגיע לשלב המכירה. בתיאוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully