וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם סמסונג? אלה מועדי העדכון של כל דגם לאנדרואיד 6.0 מרשמלו

אילן גלר

17.11.2015 / 9:10

התכניות של סמסונג עבור אנדרואיד 6 הודלפו לרשת במסמך, שמראה לכאורה כי דגמים בני יותר משנתיים לא יזכו לשדרוג מערכת ההפעלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמסונג גלקסי 6S./מערכת וואלה!, צילום מסך

רוכשי הסמארטפונים של סמסונג כבר מכירים את הטקס הקבוע: גוגל מכריזה על גרסה חדשה למערכת ההפעלה אנדרואיד ואז ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית מחליטה אילו ממכשיריה יזכו לעדכון, ואילו יאלצו להסתפק בגרסה ישנה יותר. עד כה נודע על כמה דגמים של כמה יצרניות סלולר שיזכו לעדכון לגרסת 6.0 מרשמלו אבל זו כנראה אחת הרשימות העדכניות של היצרנית הפופולרית.

רשימת עדכונים ראשונית, שהודלפה לרשת, חושפת את תכניותיה לכאורה של סמסונג לחודשים הקרובים, ומביאה עמה בשורות רעות למי שמחזיק בידו גלקסי בן יותר משנתיים. כצפוי, המכשירים הראשונים שיזכו לעדכון הם החדשים ביותר: ה-Note 5 וה-S6 Edge פלוס, שיתעדכנו למרשמלו לפני סוף השנה. ה-S6 יצטרף אליהם בתחילת השנה הבאה, ואילו מכשירי ה-Note 4 וה-Note Edge יזכו לעדכון בפברואר 2016. הגלקסי S5 והגלקסי אלפא מועמדים אף הם לעדכון, אך טרם זכו לתאריך רשמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסמך המודלף./מערכת וואלה!, צילום מסך

מכאן הדברים נעשים מעט פחות מעורפלים. המסמך המודלף אומנם מתייחס לסדרת ה-A וה-E של סמסונג, אך מכנס אותם תחת "גל שני" של עדכונים, שלא ברור מתי יגיע. סמארטפונים ישנים יותר אך עדיין פופולריים, כדוגמת הגלקסי S4 או ה-Note 3, כלל לא מופיעים במסמך ולא ברור האם הם יזכו לעדכון בעתיד הנראה לעין.

כמובן שהמשתמשים יוכלו לנסות ולהתקין Rom אלטרנטיבי מעשה ידי הקהילה, אך זה לא יזכה לתמיכה רשמית של סמסונג והתקנתו אף עשויה להפר את תנאי האחריות למכשיר. בנוסף, עדכונים כאלה עלולים להכיל נוזקות שונות ואין הבטחה שהן מאובטחות בהתאם לכל עדכוני האבטחה שמשחררת סמסונג.

HTC כבר הודיעה רשמית כי תספק עדכונים למרשמלו למכשירי HTC One M9, M9+, M8, E9, E9+, ME, E8, M8 EYE וכן Butterfly 3 ודגמי HTC Desire 816, 820 ו-826. LG הודיעה כי משתמשי LG G4 יזכו לשדרוג במהלך החודש הנוכחי ומשתמשי נקסוס כבר קיבלו עדכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully