וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה אימוג'י זכה להפוך למילת השנה של מילון אוקספורד?

17.11.2015 / 15:59

בניסיון להישאר מעודכן רוח התקופה, מיליון אוקספורד המכובד בחר בשיתוף פעולה עם SwiftKey את האימוג'י היחיד שיהפוך למילה רשמית בשפה האנגלית. ולא, זה לא קקי עם חיוך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומע משמחה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אימוג'י הופכים, לאט אבל בטוח, לחלק בלתי נפרד מהשיח שלנו ומציעים שפה אוניברסלית חלופית, כזו המביעה רגשות ולא מושגים ומובנת כמעט בכל תרבות. זו כנראה הייתה רק שאלה של זמן עד שהאימוג'י ייכללו גם במילון אוקספורד המכובד.

המילון, שבמשך השנים האחרונות מנסה להישאר מעודכן לקצב התפתחות השפה האנגלית, יוסיף לשורותיו במסגרת שיתוף פעולה עם SwiftKey השנה את האימוג'י הפופולרי המציג סמיילי עם דמעות של אושר, שגבר על כל יתר האפשרויות המאויירות האחרות ולא מעט מילים של ממש, והצליח להפוך לחלק רשמי מהשפה האנגלית.

ועדת הבחירה של מילון אוקספורד מחליטה אחת לשנה על המועמדים להצטרפות לערכי המילון, המייצגים חידושים בשנה החולפת בצורה הטובה ביותר. המהלך הזה הוא הכרה ברורה בחשיבותם ותפקידם התרבותי ההולך ועולה של האימוג'י.

"ניתן לראות כיצד תסריטי האלפאבית המסורתיים נאבקים לעמוד בדרישות הוויזואליות והמהירות של תקשורת במאה ה-21", כתב נשיא אוקספורד קספר גרת'וול מילונים בהודעה לעיתונות, "אין פלא שהתסריט מבוסס התמונות בנוסח אימוג'י נכנס כדי למלא את הפערים האלה. אימוג'י הוא גמיש, מידי ומוסיף טון בצורה יפהפיה".

האימוג'י המאושר נבחר היות והיה הסמליל הפופולרי ביותר בשנת 2015, וזה לא שהבחירה הייתה כל כך קלה, אם תהיתם, נבחנו מעל מיליארד אייקונים שונים, באותה שיטה ששימשה את אנשי Swiftkey בעבר כדי לקבוע מהם הסמלילים הפופולריים יותר בכל מדינה בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully