וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תתחיל להציג תוצאות חיפוש מפייסבוק

18.11.2015 / 9:07

שתי ענקיות הטכנולוגיה מעמק הסיליקון מצמצמות את הפער ביניהן וכעת תוצאות החיפוש של גוגל יציגו גם פרטים ששותפו באופן פומבי בפייסבוק. הקישורים ייפתחו באפליקציה של פייסבוק

פייסבוק. ShutterStock
מעכשיו יהיה קל יותר לדלג בין פייסבוק לגוגל./ShutterStock

פייסבוק וגוגל, שתיים מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, הן לא במקרה גם שתי יריבות עסקיות, המוצאות את עצמן מתמודדות ומתעמתות זו עם זו, בלא מעט אגרסיביות, פעמים רבות באינספור נקודות וצמתים בפעילותן.

כעת, צפוי מהלך של פייסבוק דווקא לעודד את עסקיה של גוגל, עם הוספת תוצאות חיפוש מהרשת החברתית למנוע החיפוש הפופולרי בעולם. הרשת החברתית החלה לאפשר כבר ביום שישי למערכות של גוגל להתחיל לסרוק ולארכב תוצאות רלוונטיות מהנתונים של פייסבוק הנגישים בגרסת האפליקציה.

לפי הודעת חברת האם של גוגל, אלפבית, קישורי פייסבוק שעליהם יקליקו משתמשים ייפתחו באמצעות אפליקציית הרשת החברתית, כך ששתי החברות צפויות ליהנות משיתוף הפעולה בסופו של דבר.

לפי הדיווח, פייסבוק תתחיל לאפשר לנתונים מהאפליקציה הנפוצה שלה להופיע בתוצאות חיפוש גוגל, כך שגם מידע ציבורי מפרופילים, עמודים עסקיים, אירועים, קבוצות ועוד יהפכו לברי חיפוש. עם זאת, גוגל לא תוכל להציג תוצאות שמשותפות באופן שאינו פומבי, חיפוש שיישאר בלעדי לפייסבוק עצמה בלבד, לאחר ששדרגה את פלטפורמת החיפוש שלה גם כן לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully