וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל משיקה מחדש את גוגל פלוס. שוב

אילן גלר

20.11.2015 / 7:17

הפעם נראה שענקית החיפוש בקליפורניה מכוונת נמוך יותר בתקווה שהרשת החברתית שלה לא תתרסק פעם נוספת. מעתה גוגל פלוס תציע מרחב מקוון לקהילות קטנות במקום הפיד הציבורי

השמועות אודות מותה של גוגל פלוס, הרשת החברתית מבית גוגל, היו כנראה מוקדמות מדי. החברה עדיין לא מוכנה לוותר על המוצר, שהיה אמור להתחרות בפייסבוק ובטוויטר אך פעם אחר פעם לא נחל הצלחה למרות השינויים והשדרוגים של גוגל. כעת משיקה ענקית הטכנולוגיה מעמק הסיליקון עוד גרסה חדשה, המציגה שינוי עיצוב דרמטי לשירות החברתי, שאף אחד לא רוצה להשתמש בו.

גוגל פלוס החדשה מוותרת למעשה על מראה "פיד העדכונים" המקובל ברשתות החברתיות, ומחליפה אותו בהתמקדות בקהילות סגורות ושיתוף תמונות ויצירות. הרעיון הוא לספק לכם מקום לתקשר עם חברים או אנשים בעלי תחומי עניין משותפים לשלכם, ולשתף בקלות תכנים שיצרתם בעצמכם או אתרים מעניינים בדף שכל מטרתו היא הפצה מהירה של קישורים כאלה.

בפועל מדובר בשינוי גישה שעשוי באמת לעשות את ההבדל - לא עוד הפצת תכנים בתקווה שיגיעו לכמה שיותר אנשים ויסחפו כמה שיותר לייקים, אלא מרחב מקוון שמאפשר לגולשים לשמור על קשר עם מי שבאמת קרוב אליהם.

אבל לא רק העיצוב השתנה מהקצה אל הקצה, אלא גם הטכנולוגיה שפועלת מאחורי הקלעים. לכאורה גוגל פלוס אמורה לפעול כעת בצורה הרבה יותר מהירה, הן בגרסת המחשב והן באפליקציה הניידת. עושה רושם גוגל מנסה לייחד את הרשת החברתית שלה וליצור מוצר משלים, ולאו דווקא מתחרה, לשמות הגדולים בענף. כעת נותר לראות האם המשתמשים אכן יהיו מוכנים לאמץ עוד שירות - ולתת צ'אנס לאתר המושמץ שלפני כמה שנים ניסה להשיג דריסת רגל בחייהם בדרכים אגרסיביות ומעצבנות כמו אייקון קבוע בעמוד החיפוש של גוגל, תזכורות בלתי פוסקות במייל לגבי פעילות של הפרופיל וחברים מומלצים, ועוד שיטות נדנוד שלא יביישו אף אימא פולניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully