וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הזו הבריחה אלפי עוקבים עם שתי תמונות בלבד

אילן גלר

22.11.2015 / 9:11

אחרי שסטינה סנדרס החלה לפרסם תמונות אמיתיות מחייה באינסטגרם, והפסיקה להציג רק חיוכים נוצצים, כ-3,000 עוקבים מיהרו לנטוש אותה אבל במהלך הימים האחרונים, לכמה אלפי העוקבים שנותרו לה הצטרפו עוד כ-70 אלף אחרי שסיפורה התפרסם

צילום מסך

סטינה סנדרס, דוגמנית הלבשה תחתונה המתגוררת בלונדון, כבר זכתה לככב במגזיני גברים כדוגמת מקסים ו-FHM. פרופיל האינסטגרם שלה התבסס עד לאחרונה על תמונות "חיי הזוהר" להן הייתם מצפים: צילומים מבוימים היטב במיקומים אקזוטיים ומלהיבים ובלבוש מינימלי.

אולם סיפורה של אסנה או'ניל, סלבית הרשת שהחליטה להסיר את חשבון האינסטגרם שלה ולחשוף את "האמת" שמאחורי הצילומים הסקסיים אותם נהגה להעלות, הותיר רושם רב על סטינה. בניגוד לאסנה היא עדיין לא מוכנה לוותר לחלוטין על צילומי הדוגמנות, אולם כעת היא משלבת באינסטגרם שלה גם תמונות סתמיות מחיי היום-יום, שלא תמיד מציגות אותה באור זוהר במיוחד. במהלך השבועות האחרונים צילמה עצמה לאחר פגישה עם פסיכולוג, במהלך טיפול הסרת שיער, ואפילו בביקור בקליניקה לצורך עשיית חוקן בשל קלקול קיבה.

התמונות הריאליסטיות הללו מחייה עלו לה עד כה בכ-3,000 עוקבים, שנטשו את פרופיל האינסטגרם שלה. "לראות תמונות שלי במהלך קלקול קיבה ולא בביקיני כנראה עצבן אותם", מנסה סנדרס להסביר. "זו גישת ה'אני לא נרשמתי לזה'. אולי שיתוף רגעים מהחיים האמיתיים שלי היה יותר מדי בשבילם". עם זאת, אין לה כל כוונה לשנות את הכיוון החדש אליו החליטה לקחת את חשבון האינסטגרם שלה, והיא זוכה על כך להערכה מצד נשים אחרות, שלא היו כנראה קודם לכן חלק מקהל העוקבים הטבעי.

אבל אז קרה משהו מדהים - מצניחה ל-10,000 עוקבים, בעקבות הפרסום נוספו לסטינה כ-70 אלף עוקבים חדשים בימים האחרונים.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully