וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ בפייסבוק: הילדות עלו להופיע - האור נכבה על הבמה

22.11.2015 / 11:28

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על מקרים של "צניעות-יתר" במופעים של ילדות בתנועות נוער דתיות אבל פוסט שפורסם אתמול עם מקרה חדש הצליח לסחוף את הגולשים: "לא תשכנעו אותי שילדות שרוקדות זה מיני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני אשכנע אותה לא ללכת לבני עקיבא יותר לעולם"./מערכת וואלה!, צילום מסך

"הלוואי שהייתי יכולה להישבע שכשזאת תהיה הבת שלי אני אשבור את האולטרה סגול באמצע ההופעה. הלוואי שהייתי יכולה להישבע שכשכזאת תהיה הבת שלי אני אשכנע אותה לא ללכת לבני עקיבא יותר לעולם", כך כתבה רביטל ויטלזון יעקבס בפוסט ויראלי אמש וגררה לא מעט תגובות בפייסבוק.

לדברי יעקבס, "הלוואי שהייתי יכולה להישבע, אבל כנראה אני אעמוד שותקת מול הילדה שרק תרצה להיות חלק מהחברות שלה ולרצות את המדריכה שלה. ואני בטח אהיה בקהל, כי היא תתחנן כל כך שאני אגיע. ואני אשב שם ואבכה.

"אבל אני נשבעת שאחרי שנחזור הביתה, אני אוכל לה את הראש עד שאני אמות ואני אחפור לה עד שהיא תבין עד כמה זה חולה, ומעוות, ופסול. לא תשכנעו אותי שילדות שרוקדות זה מיני. לא תשכנעו אותי שמשהו במסר הזה, שרגע אחד את מקסימה ובואי נצלם אותך לסבתא עם החצאית בלט הזאת ורגע שני - חושך, הוא משהו שאני יכולה לחיות איתו".

את הפוסט המאוכזב והכואב כתבה רביטל לאחר שהאור כובה במהלך מופע של ילדות תנועת הנוער הדתית "בני עקיבא" ובתגובות חלקו גולשים נוספים את החוויות שלהם ממקרים דומים.

"אצלנו הבנות רקדו יפה מאד באור פרוז'קטורים", סיפרה אחת הגולשות. " אני בעד שייקחו את כל התקציב שמבזבזים על הסטיקלייטים/האולטרה סגול האלה, ויתרמו אותם למימון טיפול למי שמתנגד לכך שילדות קטנות ירקדו באור 'כי זה מיני'", כתב גולש אחר. עד כה הפוסט סחף כמה עשרות שיתופים וכ-1,500 לייקים.

הלוואי שהייתי יכולה להשבע,שכשזאת תהיה הבת שלי אני אשבור את האולטרה סגול באמצע ההופעה.הלוואי שהייתי יכולה להשבע,כשכזאת...

Posted by Revital Vitelzon Jacobs on Saturday, November 21, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully