וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי Mate S - מכשיר חזק ששווה את המחיר

שי מזרחי

23.11.2015 / 6:14

מכשיר הפרימיום החדש של ענקית הטכנולוגיה הסינית מהווה תזכורת נוספת לאפל ולסמסונג שהן לא לבד. הוא מכשיר חזק, נוח למגע בכף היד ובהחלט שווה את תג המחיר של 2,700 שקלים

מערכת וואלה!

למייט S מסך גדול 5.5 אינץ' Full HD, מעבד שמונה ליבות, 3 ג'יגה זיכרון RAM ונפח אחסון פנימי של 32 ג'יגה (עם אפשרות להרחבה). יש לו מצלמה אחורית של 13 מגהפיקסל, מצלמת סלפי קדמית חזקה של 8 מגהפיקסל וסוללה בקיבולת של 2,700 מיליאמפר-שעה.

חיישן טביעות האצבע שוואווי שילבה במכשיר, שודרג כך שהוא משמש כמשטח מגע בפני עצמו. החיישן החדש, בעל מהירות זיהוי ורגישות למגע גבוהים ביותר, ממוקם מתחת למצלמה האחורית של ה-Mate S. היכולות המוגברות שלו אפשרו לחברה להשתמש בחיישן לא רק לאבטחת המכשיר, אלא גם כדי לבצע פעולות שונות. החלקה באצבע אחת מימין לשמאל על פני החיישן מאפשרת לדפדף בין תמונות, החלקה מלמעלה למטה פותחת את חלון ההתראות ולחיצה ארוכה על החיישן מאפשרת מענה לשיחות נכנסות. ה-Mate S מאפשר צילום סלפי ביד אחת באמצעות לחיצה על חיישן טביעת האצבע, בצדו האחורי של המכשיר.

ה-Mate S תומך בגלישה בדור 4 (LTE G4) והוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 5.1 לוליפופ וממשק משתמש ייחודי של וואווי 3.1Emotion UI. ל-Huawei Mate S פאנל אחורי מתכתי, המעוצב כעקומה מושלמת ורציפה, ללא קו תפר בין האנטנה של המכשיר לבין גופו המתכתי. הפאנל האחורי הקמור מתאים בצורה מושלמת לכף היד, בעוד פני השטח המעוקלים מורידים את הסיכון לנפילת המכשיר מהיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזק אבל לא הכי חזק. מייט S./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך גדול אבל נוח ביד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully