וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת החיפושיות בפה של הכלב הבהילה את הגולשים

24.11.2015 / 5:19

תמונה ויראלית, שמסתובבת בימים האחרונים ברשתות החברתיות בעולם, הצליחה לעורר לא מעט תגובות וחששות אבל מתברר שלא מדובר בחיפושיות רעילות שתקפו כלב אלא פשוט בכלב גרגרן וסקרן שהחליט להפוך אותן לארוחת הצהריים שלו

צילום מסך

תמונה חדשה ודי דוחה החלה לצבור פופולריות ברשתות החברתיות בימים האחרונים. בתמונה ניתן לראות קבוצת חיפושיות משה רבנו שהתמקמו להן בתוך הלוע של כלב מסכן. התמונה הבהילה גולשים רבים שחשבו שמדובר בזן חדש של חיפושיות שעלולות להזיק לכלב שלהם.

השמועות התפשטו עד כדי כך שאפילו ארגון הווטרינרים האמריקני נאלץ להתערב ומתברר, שכמו ברוב הדברים ברשת - זה רק נראה מפחיד.

נכון, איפשהו במזרח הרחוק יש זן מאוד ספציפי של חיפושיות שיכולות לשאת רעלנים שיפגעו בהיגיינת הפה של הכלב שלכם, אבל זה לא הזן המדובר. כמו כן, המקרה המתועד היחיד של פגיעה מחיפושית כזאת התרחש לפני 10 שנים.

לפי הדיווחים ברשת, מתברר שהכלב שבתמונה הוויראלית פשוט החליט להפוך כמה חיפושיות תמימות לארוחת צהריים. בהחלט מעורר תיאבון.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

This is going around on Facebook and causing a bit of panic, so here's the real scoop: there are invasive Asian ladybugs...

Posted by American Veterinary Medical Association (AVMA) on Friday, November 20, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully