וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרחתי את העור נשרף": רצועת האפל וואצ' גרמה לכוויה ביד

אילן גלר

26.11.2015 / 9:56

לדבריו של יורגן מורטיזן הדני, אי אפשר לטעון שהוא אינו נמנה על מועדון מעריצי אפל, אבל המקרה הזה אולי יגרום לו לחשוב פעמיים לפני הרכישה הבאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא פיצ'ר./מערכת וואלה!, צילום מסך

האם פגם בייצור רצועת האפל וואצ' עלול לגרום לטעינתה במתח חשמלי גבוה ולכוויות קשות? כך טוען יורגן מורטיזן מדנמרק, שרכש את הגאדג'ט הנחשק מבית אפל קרוב למועד ההשקה, ולדבריו היה מרוצה למדי מתפקודו - וממוצריה של אפל בכלל - עד שאפיזודה כואבת במיוחד הותירה אותו עם כוויות בידו.

לדבריו, הוא לא עשה שום דבר מיוחד עם השעון ברגע שבו הפכה הרצועה משום מה ללוהטת וחרכה את עורו; הוא פשוט ישב בפגישת מועדון, בו הוא חבר, כשלפתע החל לחוש כאב בפרק ידו השמאלית. "ממש הרחתי את העור נשרף", הוא תיאר את החוויה הלא נעימה. "הרצועה הייתה כל כך חמה שכשניסיתי להוריד אותה במהירות, היא גרמה לי כוויות נוספות באצבעות".

מורטיזן משוכנע כי לא היה בסביבתו שום חפץ שהיה עשוי לחמם את הרצועה פרט לשעון עצמו. הוא פנה לאפל בתקווה שזו תתייחס למקרה, אך עד כה יורגן לא זכה לאף תגובה רשמית. "אני בטוח שזהו מקרה נדיר מאוד, אך עדיין מפתיע אותי כמה זמן לוקח להם לעשות משהו או לעזור ללקוח", אמר. זהו, אגב, לא הדיווח הראשון על כוויות שנגרמו כתוצאה משימוש בשעון, אם כי במקרה הקודם שהגיע לתקשורת הרצועה התלהטה בשמש ולא כתוצאה משימוש במכשיר עצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה נראה אפילו יותר נורא!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully