וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקרבן את הקורבן: השיימינג השקרי שעוברת רחלי רוטנר ברשת

26.11.2015 / 13:12

זו הייתה כרוניקה של שיימינג ידוע מראש. עיתונאית וואלה! NEWS סיפרה בפוסט את החוויה הלא-נעימה שעברה במסיבת הפרידה מינון מגל והפכה מיד למוקד של השמצות ברשת החברתית. רק שחלק מהדברים הכי ויראליים בכלל לא קשורים אליה באמת

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

יומיים חלפו מאז הפוסט של העיתונאית, רחלי רוטנר, הרעיש את פייסבוק וכפי שהיא חזתה, אחרי שחשפה את השיחה בעלת האופי המיני שניהלה עם ח"כ ינון מגל (הבית היהודי), לא מעט גולשים החלו להשמיץ אותה.

גולשים רבים החלו לחפור בפוסטים ישנים שרוטנר פרסמה, תמונות שהיא העלתה בפייסבוק וציטוטים שלה מכתבות ישנות במטרה לקעקע את אמינותה ולתייג את החוויה שלה כניסיון של השמאל לפגוע בח"כ מהימין. חלק מהפוסטים ששותפו נגדה, והפכו לוויראליים במיוחד, היו שקריים לחלוטין, אבל זה לא הפריע לקמפיין השיימינג שתקף את הקורבן במקום להתמודד עם טענותיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: לא רחלי רוטנר. מתוך תערוכה שהוצגה בגלריה זומר של הצלמת מיכל יניב./מערכת וואלה!, צילום מסך

פוסט ויראלי אחד, שמציג לכאורה את תמונתה של רוטנר, הוא בכלל של חברתה שאצרה תערוכה ותייגה אותה בתמונה בה השתתפה. הגולשים שמצאו את התמונה החליטו שאם התמונה הזאת מופיעה אצלה בעמוד סימן שזו היא, מבלי לתת לעובדה שזו לא היא להפריע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כולנו רחלי רוטנר

Posted by Hadas Reszef on Wednesday, November 25, 2015

(הרקע לוידאו של צבועית הינו למטרת אילוסטרציה בלבד- ולמען הסר ספק נלקח בהשראת תמונה שככל הנראה היא שגויה ) למה? כובע! #דעה_יומית_עם_הראל_נוףינון מגל- סיכול של תסכול

Posted by ‎הראל נוף‎ on Wednesday, November 25, 2015

בעקבות התמונה הזו צולם סרטון קטן המשמיץ את רוטנר, וגם לאחר שהתברר ליוצרי הסרטון שהתמונה אינה שלה, הם הוסיפו הערת אגב בתחתית הפוסט והשאירו אותו באוויר.

הגולש "שאבו יניב", המנהל קבוצה בשם "הפרעה שמאלנית", פתח בקמפיין נגד רוטנר. לדבריה, היא פנתה אליו בהודעה פרטית וביקשה שיפסיק לשקר; בתגובה הוא אמר לה שזו "רק סאטירה" וש-"כולם מבינים שזו סאטירה ושזו לא באמת את". בתמונה שהופצה ממסיבה שרוטנר לכאורה השתתפה בה, ניתן לראות בבירור את ח"כ חזן, ומי שיצא לו לגלוש באינטרנט בחצי השנה האחרונה לבטח יזכור שהתמונה הזו לא קשורה כלל לפרשת ינון מגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו גם לא רחלי רוטנר, זה ח"כ אורן חזן./מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת פנינים מבעלה השמאלני קיצוני העוכר ישראל של רחלי רוטנר שטוענת שינון מגל עלאק הטריד אותה...ולך תאמין שזו לא מתקפה מתוזמנת של הסמול המסריח והתומך הטרור כנגד הח"כ הימני העולה והמצליח ינון מגל היקר.

Posted by ‎שמואל קורייב - צד מימין‎ on Tuesday, November 24, 2015

גילוי נאות: רחלי רוטנר עובדת באתר וואלה! NEWS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully