וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ב-WhatsApp: תצוגה מוקדמת של לינקים, שיתוף ישיר ועוד

27.11.2015 / 7:46

הגרסה העדכנית מאפשרת לדעת לאן מוביל הלינק שקיבלתם גם בלי ללחוץ עליו, לסמן מועדפים ומי שכבר התקין את גרסת אנדרואיד החדשה 6.0 מרשמלו יהנה גם מפיצ'ר השיתוף הישיר שמקל על העברת טקסטים מאפליקציות אחרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שדרוגים קטנים ומדליקים./מערכת וואלה!, צילום מסך

כשבוע לאחר שהגיע עדכון WhatsApp האחרון ל-iOS, מגיעים הפיצ'רים החדשים גם לגוגל פליי ולמשתמשי אנדרואיד. בין החידושים: תצוגה מקדימה עשירה וקישורים משותפים.

לינקים שתחלקו או תקבלו מאחרים לאחר עדכון הגרסה יופיעו באופן מפורט יותר, שיחשוף עוד מידע לגבי הקישור ותכניו, כך שמשתמשים יוכלו לדעת בטרם הלחיצה במה מדובר, ולהחליט האם להקליק או לא. ניתן גם לחלוק לינקים ללא תצוגה מקדימה מפורטת, במידה והפירוט תובע יותר מדי מקום יקר על גבי המסך.

בנוסף כולל העדכון את האפשרות לסמן בכוכב הודעות מועדפות בתוך שיחה, כך שתוכלו למצוא אותן בקלות בהמשך על ידי כניסה ללשונית ה-Chats משם ל-Menu ואז בחירה ב-Starred Messages. מה שיהפוך לסוג של תפריט מועדפים, כמו בדפדפן.

מאחד מפיצ'רים החדשים - שיתוף ישיר (Android Direct Share) - תוכלו ליהנות רק במידה ועדכנתם לאנדרואיד 6.0 מרשמלו. השיתוף הישיר מאפשר למשתמשים עם הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה מבית גוגל להעביר תיעוד של שיחות מאפליקציות אחרות לתוך WhatsApp בקלות.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully