וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: איך להיות אלוף איקס-עיגול בשתי דקות? צפו

29.11.2015 / 11:11

המשחק הקלאסי והפשוט לא מאתגר את המוח יותר מדי, אבל בעוד רובנו משחקים בו בנונשלנטיות יש כמה מהלכים שיבטיחו שלא תפסידו לעולם. במקרה הכי גרוע, זה יעזור לכם לשמור שתמיד תגיעו לתיקו

צילום מסך

בתור ילדים, כמעט כולנו היינו משחקים באיקס-עיגול (או איקס מיקס דריקס); כל מה שצריך כדי להעביר את הזמן הוא שני שחקנים, חתיכת נייר וכלי כתיבה, אבל בעוד רובנו משחקים בנונשלנטיות, יש שיטה מאוד פשוטה לוודא שתנצחו, או לפחות תגיעו לתיקו - בכל משחק.

אם אתם מתחילים ראשונים, רוב הסיכוי שתנצחו את הסיבוב אם תקפידו לשמור על הכללים הבאים. אם אתם משחקים שניים, יש דרך בטוחה להבטיח תיקו אם היריב לא עושה טעויות. השלב הראשון הוא למקם את האיקס שלכם באחת הפינות, כשהמטרה היא להכין את הקרקע למצב בלתי אפשרי שכדי לחסום אתכם, היריב למעשה מפנה לכם את הדרך לניצחון.

השלב הבא הוא לשים את האיקס בפינה אחרת וברגע שהיריב חוסם אתכם הוא למעשה מאפשר לכם למקם את האיקס השלישי בפינה נוספת וכך משאיר לכם שתי אופציות לניצחון כשלו יש רק תור אחד לשחק.

יש מקרים בהם ניתן לנסות לחסום את המהלך הקלאסי הזה, אבל גם בהם ניתן לנצח בקלות, כפי שמסביר הסרטון הוויראלי הזה שפרסם הגולש, דייב הקס וסחף מאות אלפי צופים בכמה ימים.

לנצח באיקס עיגול. צילום מסך
למקרה שלא חשבתם על זה כבר עד היום./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully