וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נקם בחברתו הבוגדנית בדרך הכי אכזרית שאפשר לדמיין

30.11.2015 / 9:27

גבר החליט לנקום בחברתו שבגדה בו בדרך הכי כואבת שראינו עד היום - ותיעד את רגע הבשורה המרה בווידאו. הדרך בה הוא עשה זאת כל כך מזעזעת שהיה עדיף פשוט לסקול אותה באבנים וזהו. תראו

יוטיוב

זו אולי תהיה הפעם הראשונה שתמצאו את עצמכם מרחמים יותר על הבוגדת מאשר על הנבגד. גבר החליט להיפרד מחברתו הבוגדנית בהצעת נישואין מרגשת. לא, זו לא טעות בהקלדה. הבחור אירגן לחברתו הצעת נישואין - עם נרות, קישוטים, שיר רומנטי ומכתבי אהבה - ובסוף במקום לשאול אותה את השאלה הגורלית - זרק אותה במקום וברח. אאוץ'.

הבחור, ששמו אינו ידוע, החליט להיפרד מחברתו – לאחר שגילה שהיא מנהלת רומן מאחורי גבו – בדרך כואבת לא פחות מהרגע בו גילה שהיא בוגדת בו. את הנקמה הוא תכנן מאז גילה שחברתו מתרועעת עם גבר אחר בחג האלווין האחרון. הסרטון, שצולם ב-19 בנובמבר, נפתח כשהחבר מספר למצלמה מה הוא מתכנן לחברתו הבוגדנית, כשאז, בסביבות השעה 1:30 בלילה, היא חוזרת הביתה ומגלה להפתעתה מה שנראה כמו הצעת נישואין מרגשת.

גבר נפרד מחברתו הבוגדנית. צילום מסך
הוא שבר לה את הלב - אבל אל תשכחו שהיא שברה לו קודם/צילום מסך

הבוגדת, לבושה בג'ינס וסוודר ורוד, נראית עולה במעלה המדרגות המכוסות בנצנצים ונרות דולקים - וניגשת למיטתה המכוסה גם היא בקישוטים. שם הוא מביא לה מכתב מרגש והיא בתגובה פורצת בבכי. אז החבר ניגש אליה עם כוס מים ומתחיל לקרוא לה שיר רומנטי שנפתח במילים: "מחר בערב, את ואני נקח טיסה ונטוס אל אורות הצפון...".

המעשה האכזרי נמשך כשהוא מביא לה זוג קרניים (כרמז לבאות) ומגיש לה מעטפה ורודה בצורת לב עליה כתוב: "כשינשופים עפים ומצייצים בקול, שאלה גדולה אבקש לשאול". היא מביטה במצלמה ופותחת את המעטפה, שם היא נחרדת לגלות שבמקום צמד המילים "התנשאי לי?" כתוב: "מי זה לעזאזל תומס רו (שם הבחור איתו היא מנהלת רומן)?".

הסרטון מסתיים כשהוא יוצא מהבית ועוזב אותה מושפלת ושבורת לב על המיטה, כשברקע נשמע שירה המפורסם של רוקסט, It Must Have Been Love. יש דתות שרואות בבגידה מעשה שעונשו מוות. אנחנו חושבים שזה עדיף על מה שזה עתה ראינו.

הסרטון הפך כמובן ללהיט ויראלי ענק וצבר כבר קרוב ל-5 מיליון צפיות בשלושה ימים.

עוד באותו נושא

הנקמה היצירתית והכואבת של אישה בבעלה שנתפס בוגד

לכתבה המלאה

סרטון הפרידה המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully