וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבחיל ומרושע" - מתיחת הרצח האכזרית שעברה את הגבול

1.12.2015 / 11:10

סם פפר, כוכב יוטיוב עם למעלה מ-2.2 מיליון עוקבים, גרם לבחור בן ה-19 לראות כיצד "יורים" בחברו הטוב ביותר. המתיחה המלאה, שהכעיסה לא מעט אנשים, מחכה לכם בפנים

Sam

ז'אנר המתיחות השתלט בשנים האחרונות על יוטיוב, אך החופש המוחלט והיעדר פיקוח גרם למספר אנשים לעבור את הגבול. כך המקרה של כוכב היוטיוב סם פפר, שפרסם השבוע סרטון חדש בו הוא גורם לכוכב רשת אחר, סם גולבך בן ה-19, לצפות כיצד רוצחים את חברו הטוב ביותר.

כן, מה שקראתם.

הצלע השלישית במשולש הזה הוא ה"נרצח", קולבי ברוק, שכמובן משתף פעולה עם יוזם המתיחה. הקטע נפתח כשגולבך וברוק יוצאים כדי לתקן דבר מה במכוניתם, כשלפתע אדם לבוש בשחור מסתער על ברוק, אוזק אותו ומכסו את פניו בשק. הסצנה הבאה מתרחשת על גג בניין, כשהרוצח מצמיד אקדח לפניו של ברוק ו"יורה" בו, לא לפני שגולבך צועק: "אנחנו רק ילדים", ו"הוא כל מה שיש לי".

כמעט שני מיליון איש צפו בסרטון, ומיותר לציין שהתגובות הקשות לא איחרו להגיע. "הסרטון הזה מרושע", "אתה מבחיל", "זו בושה לקהילת יוטיוב", "סם פפר הזה צריך ללכת לפסיכיאטר" - אלו הן רק חלק מהתגובות. אחר הוסיף: "אל תצפו בסרטון. אל תעודדו את חוש ההומור החולני של סם פפר". מספר גולשים אף פנו ליוטיוב בבקשה להסיר את הקליפ ורבע מיליון איש עשו לו "דיסלייק".

הנמתח סם גולבך דווקא לקח את כל הסיפור הזה די בקלות (כלומר, אחרי הבכי והצרחות), וכתב: "ידעתי שביום מן הימים ימתחו אותי. אחרי שחשבתי על זה וביליתי כמה ימים עם קולבי וסם, אני יכול להגיד בכנות שאיני כועס. אם כבר, כל זה הפך את החברות שלי עם קולבי לטובה יותר. גם אני וסם הפכנו לחברים טובים, וכל זה בגלל החוויה המשוגעת הזו".

עקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

צפו במתיחה המלאה

  • עוד באותו נושא:
  • מתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully