וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצגה נמשכת ב-360 מעלות: איך זה מרגיש להופיע עם הסימפונית בקרנגי הול?

אילן גלר

8.12.2015 / 9:04

ענקית החיפוש כבר הוכיחה בעבר שהיא לא מסתפקת רק בלהיות ספקית שירותים מקוונים, אלא גם מנסה כל הזמן לפרוץ את גבולות הרשת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. הפרויקט התרבותי החדש של החברה ייקח אתכם בסטייל למקומות שרובנו לא נגיע אליהם

צילום מסך

בגוגל אוהבים מאוד להדגים כיצד הטכנולוגיות המתקדמות של החברה יכולות לשמש לא רק לשיתוף סרטוני חתלתולים, אלא גם למטרות תרבותיות נעלות. מיזם אחד כזה, המחבר את הרשת והטכנולוגיות המתקדמות הזמינות כיום לחוויות בעולם האמיתי, הוא תיעוד יוצא דופן של הופעות אופרה, הצגות וקונצרטים בכמה מהאולמות הנחשבים ביותר בעולם, בהם הקרנגי הול בניו-יורק, אולם החברה השייקספירית המלכותית בלונדון, ואולם הפילהרמונית של ברלין.

לצורך הקלטת ההופעות הללו, ציידו גוגל את האולמות המפורסמים במערכות משוכללות הכוללות מצלמות רבות לתיעוד כל עמדה על הבמה, מיקרופונים רגישים וציוד נוסף שפותח על ידי החברה במיוחד עבור פרויקט זה. את התוצאה הסופית - סרטוני וידאו בהם ניתן לקבוע את נקודת המבט מתוך זווית צפייה של 360 מעלות - העלתה גוגל לאתר "המוסד התרבותי" שלה.

בחברה מקווים להעלות עוד ועוד הופעות בסגנון הזה במהלך החודשים הקרובים, ובינתיים מספקים באתר מידע רב על אירועי תרבות ששווה לבקר בהם. כמובן שהטכנולוגיה עצמה דווקא מאפשרת לנו ליהנות מהאירועים הללו מבלי לקום מהכיסא, אם כי מומלץ להצטייד במסך גדול ובאוזניות איכותיות על מנת ליהנות באופן מלא מהחוויה.

פרויקט התרבות של גוגל. צילום מסך
חוויה של פעם בחיים - במרחק קליק אחד./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully