וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע, זה וידאו? צפו בבעל שמתח את אשתו במתיחה הארוכה בתבל

13.12.2015 / 12:10

האם זו האישה שהכי קל לעבוד עליה? בעל ערמומי מתח את אשתו - כשבמקום לצלם תמונה שלה כשהיא עושה פוזה למצלמה - הוא צילם אותה בוידאו. המתיחה הקלאסית בוצעה עליה שוב ושוב (ושוב) וכעת הבעל משתף סרטון ערוך של כל הפעמים שהיא נפלה בפח שלו

Go Periscope

מכירים את זה שאתם עומדים מול מצלמה בלי לזוז ומצפים שהפלאש יופיע ויסמן שהתמונה צולמה - אבל אז מגלים שבעצם צילמו אתכם בוידאו כל הזמן הזה? פלורין מחדינטי, תושב סיאטל, וושינגטון, מותח את אשתו במשך שנים כשבכל פעם שהוא בא לצלם תמונה שלה - הוא מצלם אותה בוידאו ולא דואג לספר לה על זה. היא, באופן לא ברור, נופלת שוב ושוב במלכודת שלו. לבעל התחמן כנראה לא נמאס והוא ממשיך לעבוד על אשתו בכל הזדמנות - כשעכשיו הוא מפרסם סרטון קורע מצחוק בו הוא ערך את כל הפעמים שאשתו עשתה פוזה מול המצלמה וגילתה פתאום שזה וידאו.

עומדות ככה כבר שעה

עקבו אחרי "אסור לפספס" גם בפייסבוק

סרטון האוסף זכה לשם "הפוזה הנצחית" ומהרגע שפורסם ביוטיוב, ב-20 בנובמבר, הוא צבר כבר יותר ממיליון צפיות. מחדינטי ידע שהסרטון שלו יהפוך לויראלי - וזאת כי ב-2013 הוא פרסם סרטון דומה שזכה גם הוא להצלחה, בו הוא מותח את אשתו ועוד כל מיני אנשים באותה מתיחה קלאסית. "היא פשוט מטרה קלה", הוא סיפר ל- The Huffington Post, והסביר שהסרטונים נועדו גם כדי לתעד את ההריון של אשתו, "היא אוהבת להצטלם – ובמיוחד כשאני מצלם אותה", הוא מוסיף, "היא עושה פוזות מצחיקות כאלה, שנתפסות במיטבן בוידאו. למזלי, היא לא הרגה אותי על כל מה שעשיתי לה עד היום". כנראה שיש לה המון הומור עצמי לבחורה הזאת, כי אנחנו כבר היינו מעיפים לו את המצלמה לפנים.

עוד באותו נושא

"מבחיל ומרושע" - מתיחת הרצח האכזרית שעברה את הגבול

לכתבה המלאה

הסרטון הראשון שפורסם ב-2013:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully