וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום שנה: הסמארטפונים שהכי אהבנו ב-2015

16.12.2015 / 8:27

כיף להחזיק אותם, כיף להשתמש בהם וכיף לדעת שיש לכם מוצר איכותי המשלב מפרט משובח עם הרכבה באיכות גבוהה. בחרנו את חמשת הניידים שהכי מצאו חן בעינינו השנה, וחילקנו מחמאות גם לטלפון עם המצלמה המצטיינת, למכשיר המשתלם ביותר ולנייד הכי חתיך

יח"צ - חד פעמי

עוד שנה כמעט חלפה, וגם ב-2015 ראינו לא מעט סמארטפונים חדשים, שעברו גיור ונחתו בישראל. זו הייתה משימה לא פשוטה אבל בחרנו את חמשת מכשירי הדגל המוצלחים, החזקים והאיכותיים ביותר שיצאו השנה, ולצדם חילקנו גם מחמאות לטלפון עם המצלמה המצטיינת, למכשיר המשתלם ביותר ולנייד הכי חתיך.

הסמארטפונים האלה מתהדרים במפרטים משובחים, הרכבה באיכות גבוהה ובעיקר יש בהם עוד משהו נוסף שהופך אותם לפופולריים כל כך.

iPhone 6S

מכשירי אנדרואיד יש הרבה, אבל אייפון - לטוב ולרע - יש רק אחד. זה שהוצג השנה בהחלט מצדיק את מקומו בראש הרשימה, עם עיצוב מהודק מתמיד, ורשימת תכונות שהשתפרה שוב, גם אם לא זינקה שנות אור קדימה, ובה תוספות משמעותיות כמו טכנולוגית 3D Touch החדשנית, המתאימה פעולות שונות בהתאם לרגישות הלחיצה ועוצמתה, שתשנה עוד לחלוטין את האופן בו אנו משתמשים במכשירי מסך מגע. האייפון 6S פלוס היה יכול לזכות בתואר, אבל אנחנו אוהבים את האייפונים שלנו עם מסכים קומפקטיים.

למכשיר מסך משובח, במיטב מסורת התכנון וההרכבה של אפל, בגודל של 4.7 אינץ', מעבד A9 כפול-ליבה מבית אפל במהירות 1.84 ג'יגה הרץ, תמיכה בצילום וידאו ב-4K ו-2 ג'יגה זיכרון RAM. המכשיר אמנם סובל מבעיית הסוללות הוותיקה של אפל, שנפחן הוקטן מעט בסבב הנוכחי, אך מתהדר במפרט שמפצה על כך היטב, וכולל את מנגנון טביעת האצבע של האייפון - הטוב ביותר בשוק - ומצלמה שגם כן זוכה שוב ושוב בדירוגים מצוינים וביקורות משבחות, ושודרגה לחיישן של 12 מגה פיקסל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

LG V10

הסמארטפון הראשון בסדרת V היוקרתית של LG הושק רק לאחרונה והוא מציע יכולות יצירה וצריכה של מולטימדיה, המייחדות אותו מבין שאר המתחרים ומצדיקות את מקומו ברשימה ללא ספק. ל-V10 מסך QHD IPS Quantum ראשי בגודל 5.7 אינץ' ומסך משני בגודל 2.1 אינץ', המיועד להצגת התראות, הודעות ועדכונים שונים - שהתגלה כשימושי ויעיל במיוחד בסקירה שלנו. המכשיר עשוי מפלדת אל-חלד באיכות גבוהה ומצויד במעטה סיליקון עמיד. ה-V10 רץ על מעבד קוואלקום Snapdragon 808, יש לו 4 ג'יגה זיכרון RAM והוא מגיע עם נפח אחסון של 64 ג'יגה, לצד אפשרות להרחבה לעד שני טרהבייט באמצעות כרטיס microSD.

בין היתרונות הברורים במכשיר כלולה מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל עם צמצם F1.8 \ OIS 2.0, ומצלמה קדמית 5 מגה פיקסל עם שתי עדשות, בזווית סטנדרטית (80 מעלות) לצד זווית רחבה של 120 מעלות לצילום סלפי קבוצתי - מצב צילום שימושי בהחלט, ולא גימיק סתמי. עוד בין תכונות המפתח: סורק טביעות אצבע, סוללת 3,000 מיליאמפר-שעה נדיבה הניתנת להחלפה, ומבחר צבעים אופנתי וסולידי, במיוחד בים הסמארטפונים הוורודים והזהובים.

[לביקורת]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Samsung Galaxy S6 Edge Plus

לגלקסי S6 אדג' פלוס מפרט מתקדם שהופך אותו לאחר מהחזקים שבמכשירי הפרימיום כיום. הוא מצויד במסך 5.7 אינץ' מחוזק בזכוכית גורילה 4, מצלמה אחורית משובחת של 16 מגה פיקסל, שזכתה לביקורות מצוינות מקיר לקיר, עם תכונות Auto HDR, פנורמה, זיהוי פנים, הזרמת וידאו בשידור חי ליוטיוב ועוד, ומצלמת סלפי קדמית של 5 מגה פיקסל.

המכשיר פועל על סוללה בקיבולת של 2,560 מיליאמפר-שעה, עם שני מעבדים מרובעי ליבות של 1.5 ו-2.1 ג'יגהרץ, 4 ג'יגה RAM של זיכרון, ו-32 עד 64 ג'יגה של נפח אחסון, כשהוא כמובן מתהדר באותו מסך מסוגנן המתעקל בשני צדדיו, עם חזית וגב מזכוכית מחוסנת ומסגרת מתכתית באיכות עילאית ומתנשאת.

[לביקורת]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Nexus 6P

הנקסוס החדש מבית גוגל, הושק השנה יחד עם אחיו הקטן, נקסוס 5X, שלא הצליח להשתחל לרשימה. ה-Nexus 6P, המיוצר על ידי וואווי הסינית, מגיע גם כן עם מסך בגודל 5.7 אינץ' AMOLED QHD זכוכית גורילה 4 ברזולוציית 1440p, לצד מעבד בעל 8 ליבות Snapdragon 810 1.9GHz עם 3 ג'יגה של זיכרון RAM, וסוללה מוגדלת בקיבולת של 3,450 מיליאמפר-שעה. מצלמת 12 מגה פיקסל אחורית עם מגנון פוקוס לייזר אוטומטי, ומצלמת 8 מגה פיקסל קדמית לסלפי, מספקות תוצאות מעולות באיכות הצילום ובאורך חיי הסוללה - נקודות תורפה עיקריות בדגמי העבר בסדרה.

ל-6P שלל תכונות חדשות כמו חיבור USB מסוג C, קורא טביעות אצבע Nexus Imprint ועוד. המכשיר עשוי מאלומיניום איכותי וכמובן לא מזיק שהמכשיר תוכנן על ידי מי שתכנן את מערכת ההפעלה עצמה – גוגל - ונועד להיות המכשיר האולטימטיבי למערכת אנדרואיד 6.0 מרשמלו החדישה, אותה הוא מריץ מעל ליממה של עבודה מאומצת בלי להזיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

LG G4

מכשיר הדגל היוקרתי של LG מצדיק בהחלט את השיבוץ הכפול של מכשירי החברה. הנייד שהושק במחצית השנה מתהדר בגב עור, בגרסת הפרימיום, לחובבי הנישה, מעבד קוואלקום סנאפדרגון 808 ומסך 5.5 אינץ', שזוכה לביקורות משבחות שוב ושוב. התצוגה הבהירה והחדה מצדיקה את המוניטין של LG כמנפיקת מסכי-על, והפעם על גבי מכשיר דק במיוחד.

ל-G4 מצלמת 16 מגה פיקסל אחורית וקדמית של 5 מגה פיקסל, זיכרון 3 גיג'ה RAM ואחסון בנפח 32 ג'יגה. הוא מגיע עם גב נפתח וסוללה נשלפת בקיבולת של 3,000 מיליאמפר-שעה, ובניגוד למתחריו מבית אפל וסמסונג, ניתן להוסיף לו זיכרון באמצעות כרטיס מיקרו-SD.

[לביקורת]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשתלם ביותר: OnePlus 2

אחרי הצלחת הדגם הראשון של החברה, ה-OnePlus Two הסיני היה צריך לעמוד ברף ציפיות מאוד גבוה, ולפי הדיווחים בעולם הוא עשה זאת בהצלחה. הדגם השני של החברה מגיע עם מעבד קוואלקום Snapdragon 810 2.7GHz, עם זיכרון פנימי בנפח 4 ג'יגה RAM ואחסון של 64 ג'יגה.

למכשיר מסך בגודל 5.5 אינצ', מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל ומצלמה קדמית חזקה של 5 מגה פיקסל. כל העסק רץ על סוללת 3,300 מיליאמפר-שעה והחלק הכי חשוב - את כל זה תקבלו במחיר של מכשיר מקטגוריית ביניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצלם המצטיין: סוני אקספריה Z5 פרימיום

טלפון הדגל היוקרתי מבית סוני, ה-Premium Xperia Z5, הוא סמארטפון ה-4K הראשון בעולם, ומציע פי 4 מאיכות HD Full, אך זו המצלמה שלו שהופכת אותו למוביל שוק אמיתי.

לדברי סוני, לאקספריה מצלמה בעלת הפוקוס המהיר ביותר בסמארטפונים, המאפשרת ללכוד בקלות רגעים במהירות מהפכנית של 0.03 שניות - מהר יותר ממצמוץ עין אנושית. המצלמה מאפשרת צילום ספונטני בזמן אמת וטכנולוגיית TMSteadyShot מאפשרת לצלם פעילויות ספורטיביות, וגם מתוך כלי רכב קופצני, ללא זעזועים או רעידות. ממשק המצלמה מאפשר לשנות הגדרות בקלות, ולשחק עם מאפייני הצילום, וכל הנייד הזה מעוצב כך שכפתור הצילום יישב מתחת לאצבע שלכם בצורה הנוחה ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החתיך של 2015: אייפון 6S \ גלקסי אדג' פלוס \ LG V10

בקטגוריה הזו לא ממש הצלחנו להיסגר על עצמנו. שלושה ניידים מהרשימה הגיעו גם לגמר תחרות היופי, ולמרות שהיום רוב הסמארטפונים נראים מאוד דומים, לכל אחד מהניידים האלה יש יתרון ויזואלי שמביל אותו מהשאר.

אז החלטנו להשאיר בידכם לקבוע בין הקווים החלקים והגימור המושלם של אייפון, הטוויסט המעוקל של האדג' פלוס, והסטייל המפתיע והיוקרתי של ה-V10. מהו הסמארטפון שעיצובו הכי כבש את לבכם השנה? הצביעו עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully