וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שלחה בטעות תמונות עירום לתלמיד - ונאלצה לתת לו 100 כדי שלא יחשוף אותה

אילן גלר, מיכל רשף

22.12.2015 / 15:08

לא ברור האם מדובר בסיפור אמיתי או לא אבל כדרכה של הרשת, הוא מתרוצץ בלא מעט אתרים ורשתות חברתיות. לנו זה נשמע יותר כמו פנטזיה שוביניסטית אבל כבר נתקלנו בעבר בלא מעט מקרים של שליחת תמונות בטעות

מערכת וואלה!

הסיפור הבא מכה גלים ברשת, למרות שייתכן בהחלט שכולו הוא סיפור בדיה ויראלי ללא כל אחיזה במציאות. הוא מתחיל בדיווח נלהב של תלמיד קולג' אמריקני, ששמח לשתף עם כל אומת האינטרנט את הציון המושלם שקיבל לכאורה בקורס שלמבחן המסכם שלו הוא כלל לא טרח לגשת.

לטענת אותו תלמיד, העניקה לו המרצה בקורס את הציון המושלם בכדי לקנות את שתיקתו לאחר ששלחה לו בטעות כמה תמונות אירוטיות. לפי הסיפור, שמו של התלמיד זהה לשם הבחור עמו המרצה יוצאת והיא פשוט התבלבלה ביניהם. המורה ביקשה ממנו, לכאורה, למחוק את התמונות ולא לספר לאף אחד על התקרית.

כל זה יכול היה להספיק בכדי לגרום להרחקת שניהם מהמוסד האקדמי לצמיתות, אולם הציטוטים המופיעים בשיחה בין התלמיד למרצה גורמים לסיפור להיראות, בנוסף להיותו פסול מוסרית, כמו אפיזודה שובניסטית ונצלנית להגעיל.

התלמיד לא מיהר להזדהות כשהחלו להישלח אליו התמונות, אלא להפך - ביקש עוד. רק לאחר כמה הודעות הוא טרח לכתוב "תודה רבה, אבל אני חושב שטעית במספר". לאחר הסיכום על הדיל המלוכלך ("אל תטרח אפילו להופיע למבחן" כתבה המרצה), הוא מיהר להוסיף "אגב, אני אוהב מאוד את מה שאני רואה".

אם תשאלו אותנו, זה נשמע קצת יותר מדי כמו התחלה של סרט פורנו גרוע מכדי להיות אמיתי - ולמי שמשתף סיפור כזה בהתלהבות מתוך אמונה שמקרה כזה אכן יכול להתרחש יש בעיה חמורה. אבל לאינטרנט כללים משלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully