וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון האחרון לאייפון מאפשר לשלוח קבצים ענקיים במייל. מדריך קצר

אילן גלר

25.12.2015 / 6:59

אם עד עכשיו נאלצו המשתמשים להיעזר בשירותי שירות חיצוני, כמו WeTransfer, כעת ניתן לשלוח קבצים עד נפח של 5 ג'יגה ישירות במייל. הקבצים יחכו בשרת למשך 30 יום וניתן למחוק אותם מהאייפון מיד לאחר שליחת המייל

אייפון. ShutterStock
להיפטר מהקבצים הגדולים בקלות./ShutterStock

הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה iOS למכשירי אייפון ואייפד (9.2) כוללת חידוש שנראה מינורי למדי, אך עשוי להיות דרמטי אם אתם מרבים לשלוח קבצים גדולים. השדרוג יאפשר לכם לשלוח קבצים גדולים במיוחד, בנפח של עד 5 ג'יגה, בהודעות דואר אלקטרוני מבלי שתאלצו להשתמש בכלים מסובכים או לצאת מאפליקציית הדוא"ל של אפל.

איך עושים את זה? אם תנסו לצרף למייל קובץ גדול, תופיע לפניכם הודעה על כך שנפחו של הקובץ גדול מכדי לשלוח אותו ישירות, אך ניתן להעביר אותו באמצעות שירות בשם Mail Drop. השירות הזה מעלה את הקובץ לענן, ואז מספק לנמען ההודעה קישור בכדי להוריד אותו, בדומה לשירותים הקיימים דוגמת WeTransfer. הקישור הזה יוסיף לפעול במשך 30 יום מרגע המשלוח, כך שאין צורך להשאיר את האייפון דולק, ולמעשה אפשר אפילו למחוק את הקובץ מיד אחרי המשלוח.

השימוש ב-Mail Drop חינמי לחלוטין ואינו מצריך כל הרשמה, פרט לכניסה לחשבון ה- iCloud שלכם (אותה סביר להניח שביצעתם בכל מקרה בעת הפעלה ראשונית של המכשיר). נפח סך הקבצים לשיתוף עומד על טרהבייט, כך שאם תגיעו לגבול זה תיאלצו להמתין שאחד הקבצים ימחק בתום 30 הימים, ויפנה מקום לקובץ אחר במקומו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוברים לענן ונפטרים מהקבצים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully