וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדאג שהדף של הצל ייסגר על כל השמועות שהוא ממציא עליי"

24.12.2015 / 10:15

עדן אברג'יל משיבה אש: אחרי שהצל כתב עליה אתמול "היצור הבלונדיני עם שיער הקש" והאשים אותה בהשמצת חיילי צה"ל, אושיית הרשת הבלונדינית אומרת "הצל וכולם מקנאים שהתפרסמתי ומחפשים להתפרסם על חשבוני"

צילום מסך

אחרי שפרצה לתודעה המקוונת שלנו בחודש האחרון, עדן "מי שלא טוב לו יום טוב לו" אברג'יל לא נשארת חייבת ליואב "הצל" אליאסי, שהצליח להפנות את זעם מעריציו ברשת החברתית נגד אברג'יל בטענה שהיא משחיתה את מוחם של ילדים ומשמיצה את חיילי צה"ל.

"איזה זיכרון קצר יש לכם!", כתב אתמול אליאסי. "לפני כמעט שנתיים לא היה בן אדם שלא שיתף את התגובות של היצור הבלונדיני עם שיער הקש המכונה עדן אברג'יל שכתבה דברים מגעילים וקשים על שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו וחודש אחרי זה בצוק איתן לא הפסיקה לטנף את הפה ולבזות את לוחמי צה"ל שנהרגו.

"אני מבין שזה מצחיק הטיפשות וחוסר המודעות שלה, אבל היחס והלייקים שלכם הופכים אותה לכוכבת בחורה שמעלה לפייסבוק תמונות פורנוגרפיות שלה מחדירה מלפפון לת*ת וזה מה שהילדים שלנו רואים ולומדים שככה הופכים מפורסמים. בכל מקרה תעשו עם המידע הזה מה שאתם רוצים כי ברור לי שלא תסירו אותה ותמשיכו להפיץ את הסרטונים שלה. לפחות תשתפו שכולם ידעו מי זאת גברת שהייתי בטוח שהיא בכלל אדון אברגיל".
לדברים צירף הצל תמונה של אברג'יל עם שני ציטוטים ישנים שלה, הבעירו את חמתו של אליאסי, על גיל-עד מיכאל ש??ע?ר, יעקב נפתלי פרנקל ו איל יפרח, שנחטפו ורצחו בחודש יוני 2014.

עושה מה בא לי וקפצו לי כולם

Posted by ‎עדן אברג'יל‎ on Wednesday, December 16, 2015

בעקבות הפוסט של הצל, החלו כבר מעריציו בפייסבוק להציף את הפרופיל של אברג'יל בקריאות להחרימה. בתגובה אומרת אברג'יל לוואלה TECH: "זאת לא אני כתבתי על החטופים. כשזה קרה עשו לי פיגוע בפייסבוק מישהו פרץ לי וכתב בשמי וישר מחקתי ושיניתי סיסמה והרבה ראו וחשבו שזאת אני. אני ממש לא כזאת אני יהודייה גאה".

לדבריה, "צילומי המסך זה פוטושופ שהצל ערך ממה שהיה כתוב שפרצו לי. הצל וכולם מקנאים שהתפרסמתי ומחפשים להתפרסם על חשבוני, מנסים להוריד אותי למטה פתאום מעלים דברים ישנים מהעבר שלי שקרו לפני מיליון שנה; דברים שהיו ונשכחו. אני חזקה ושמה זין על כולם ומי שלא טוב לו יום טוב לו. אני אדאג שהדף של הצל ייסגר על כל השמועות שהוא ממציא עלי ומסית אנשים נגדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הסרטון הבא מוקדש לכל הממורמרים והממורמרות מה לעשות שאני הכי סקסית ונחשקת

Posted by ‎עדן אברג'יל‎ on Sunday, December 20, 2015

עדן אברג׳יל קל לראות קשה לגעת !

Posted by ‎עדן אברג'יל‎ on Monday, December 21, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully