וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: איך לבטל את הפרסומות שמסתירות את כל המסך ביוטיוב?

27.12.2015 / 8:42

מכירים את הסרטונים האלה שכל רגע קופצים בהם קופסאות צבעוניות עם בקשות כמו: "הירשמו עכשיו!!" ו-"הקליקו עליי לעוד סרטונים!"? אז במקום לרדוף אחרי האיקס בכל קופסה בנפרד, כך תכבו את כולם בלחיצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים את גלגל השיניים הקטן בפינה הימנית למטה? תלחצו עליו ואז הסירו את הסימון לצד "הערות"./מערכת וואלה!, צילום מסך

ברגע ששירות YouTube Red יהיה זמין בישראל, תמורת 10 דולרים בחודש תוכלו לוותר על כל הפרסומות והמודעות המפריעים בצפייה הרציפה בסרטונים, אבל עד שזה יקרה - או אם תחליטו לוותר על התענוג לשלם על שירות הניתן בחינם - יש שיטה קלה להעלים לפחות את המודעות המציקות שמסתירות חלקים גדולים מהמסך.

המלבנים האלה, שצריך להעיף אחד-אחד על ידי לחיצה על האיקס, מסיחים את הדעת ובסרטונים רבים תופסים חלקים נכבדים מהנדל"ן על המסך. המודעות הללו מכונות על ידי יוטיוב "הערות" (Annotations) ולרוב הם יעודדו אתכם להירשם או ללחוץ עליהם כדי להגיע לאתר אינטרנט.

אם גם לכם את מציקים, בכל פעם מחדש, תשמחו לשמוע שקל מאוד לבטל אותם. קודם כל, ודאו שאתם צופים בסרטוני וידאו באמצעות נגן HTML5 ולא נגן הפלאש הישן של יוטיוב. אם יש לכם דפדפן בגרסה מאוד ישנה, כדאי שתשדרגו אותו כדי ליהנות מהנגן המודרני. הצעד הבא הוא ללחוץ על כפתור גלגל השיניים המופיע למטה מימין, ואז פשוט לבטל את הסימון לצד המילה "הערות".

לכל הפחות זה יחסוך לכם את הצורך לחפש את האיקס שמתחבא בהערה שבראש המסך, ולרדוף אחרי שאר האיקסים שקופצים תוך כדי הצפייה בסרטון.

>> הילוך מהיר ואיטי: אחד הסודות הכי מדליקים בצפייה ביוטיוב.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully