וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפת ענק בהוליווד: האקרים השיגו 40 סרטים שעוד לא הופצו

אילן גלר

27.12.2015 / 8:47

לפי ההערכות, העותק הפיראטי של The hateful Eight, המערבון החדש בבימויו של טרנטינו, הורד בלא פחות מ-1.3 מיליון עותקים במהלך 24 השעות הראשונות לאחר שהופיע ברשתות שיתוף הקבצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסרט "שמונת השנואים" של טרנטינו. הורד יותר ממיליון פעם תוך 24 שעות./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נספר לכם שברשת האינטרנט תוכלו למצוא רבים מסרטי הקולנוע החדשים המוקרנים כיום, אלו כנראה לא יהיו חדשות מרגשות בעבור רובכם. אך מה דעתכם על הדלפה של לא פחות מ-40 סרטי קולנוע, חלקם הנכבד עוד אפילו לא הספיקו להגיע למסך הגדול? זו כבר מפלה דרמטית בכל הנוגע ליכולות אבטחת המידע של האולפנים הגדולים, וקבוצת האקרים בשם Hive-CM8 רושמת את ההישג כולו לזכותה.

רשימת הסרטים המודלפים כוללת את הדרמה Concussion בכיכובו של וויל סמית', את סרט התעודה סטיב ג'ובס, Spotlight בכיכובו של מארק רופלו, סרט האגרוף Creed ועוד רבים מהכותרים הנחשבים כמועמדים בטוחים בטקס האוסקר הבא. למעשה, זו כנראה בדיוק הסיבה שההאקרים הצליחו להשיג אותם - המקור להדלפה הוא כנראה תקליטורי DVD שנשלחו לחברי האקדמיה במטרה שאלו יוכלו לצפות בסרטים ולהצביע בעבורם.

ההאקרים כבר שיחררו כעשרה סרטים מהרשימה, ומתכוונים להפיץ את כל היתר במהלך השבועות הקרובים - סרט אחר סרט. קשה לקבוע בוודאות כמה עותקים של כל אחד מהסרטים הללו כבר הורד, אך לפי הערכתה של חברת האבטחה Excipio העותק הפיראטי של The hateful Eight, המערבון החדש בבימויו של טרנטינו, הורד בלא פחות מ-1.3 מיליון עותקים במהלך 24 השעות הראשונות לאחר שהופיע ברשתות שיתוף הקבצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully