וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרת משחקי המובייל החינמיים הכי טובים של 2015

אילן גלר

30.12.2015 / 7:35

אם אתם אוהבים משחקי אקשן או חשיבה, ועדיין לא ניסיתם השנה את המשחקים האלה - עכשיו זה בדיוק הזמן להשלים פערים לפני שיגיעו המשחקים החדשים של 2016. את קנדי קראש ושאר המשחקים הוויראליים השארנו בחוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל גיבורי העל של מארוול הולכים מכות. מקום 2 ברשימה./מערכת וואלה!, צילום מסך

בהיעדר חדשנות יוצאת דופן בתחום החומרה, 2015 אפשרה למפתחי המשחקים למכשירים ניידים להתעמק ולשכלל מכניקות מוכרות לשלמות. המשחקים שלפניכם הצליחו לשלב בין גימור טכני מרשים, כמתבקש ממשחקי סמארטפון חדישים, וחוויה מהנה וממכרת אפילו אם אין לכם שום כוונה לשלם עבור קיצורי דרך למיניהם. את הלהיטים הוויראליים הפופולריים, כמו טמפל ראן וקנדי קראש סאגה השארנו בחוץ - אתם לא צריכים אותנו בשבילם. כאן תמצאו את משחקי המובייל האיכותיים באמת, שאינם נופלים בדבר ממשחקי הפלייסטיישן והאקס-בוקס המוכרים.

10. Fallout Shelter

הכותר הזה אמור היה להיות מעין פרסומת למשחק המרכזי שיצא לקונסולות הביתיות, אך הפך בסופו של דבר ללהיט לא-קטן בפני עצמו. משימתכם היא לנהל מעין בונקר שנבנה בזמן מלחמה גרעינית, לקלוט כמה שיותר שורדים ולהציע להם חיים נוחים ככל האפשר גם כשהאנושות כולה נכחדת מחוץ לדלת.

להורדה בחינם - לאייפון | לאנדרואיד.

9. FIFA 16 Ultimate Team

גרסת המובייל של משחק הכדורגל הפופולרי FIFA 16 נראית בדיוק כמו הדבר האמיתי מהפלייסטיישן - גרפיקה תלת-ממדית ריאליסטית, שליטה מדויקת בכדור, ומאות קבוצות מכל הליגות הנחשבות בעולם.

להורדה בחינם - לאייפון | לאנדרואיד.

8. Trivia Crack

טירוף הטריוויה התורן של 2015 בנוי כולו על תחרותיות, אתגרים בלתי פוסקים מול מתחרים מכל העולם, ואיסוף של קלפים ובונוסים אין-סופיים. וכמובן - חשוב מכל - מאגר של מאות אלפי שאלות בכל תחום שאתם רק יכולים להעלות על דעתכם.

להורדה בחינם - לאייפון | לאנדרואיד.

7. Need for Speed: No Limits

גם המשחק הזה מגיע לסמארטפונים ישירות מהקונסולות, עם גרפיקה תלת-ממדית מהממת ושליטה שהיא בדיוק במקום הנכון בין סימולטור ריאליסטי (שלא באמת מתחשק לנו להסתבך איתו) למרוצי רחוב מהירים ומטורפים.

להורדה בחינם - לאייפון | לאנדרואיד.

6. Dude Perfect 2

המשחק מתחיל כמו פאזל פשוט ונהפך תוך כמה שלבים לאחד האתגרים המטורפים שראיתם. Dude Perfect השני הוא כל מה שאתם צריכים כדי להפוך טיסה משעממת לכיף אדיר, שיפתיע אתכם לאורך כל הדרך.

להורדה בחינם - לאייפון | לאנדרואיד.

5. Threes

זוכרים את 2048 המייגע? הנה המקור, ובניגוד לחיקוי שכבר נשכח ונזנח מזמן, כאן תמצאו אתגרי מחשבה מרתקים עם גרפיקה צבעונית ומצוינת. השנה הוא יצא בגרסה חינמית רשמית שכבר אין לכם שום תירוץ לא לנסות.

להורדה בחינם - לאייפון | לאנדרואיד.

4. Vainglory

קשה להאמין שמשחק כל כך יפה ומתוחכם מחולק בחינם, והשנה גם שחקני האנדרואיד הוזמנו להצטרף לטירוף. הרכיבו קבוצה של שלושה לוחמים, והשתתפו בקרבות מרובה-משתתפים בזמן אמת מול קבוצות מתחרות. הקצב מטורף, מבחר הטקטיקות אין-סופי, וכמעט מדי שבוע המשחק זוכה לעדכונים משמעותיים, שמעשירים עוד ועוד את עולם התוכן המרשים שלו.

להורדה בחינם - לאייפון | לאנדרואיד.

3. Marvel: Contest of Champions

זה נשמע כמו חלום: כל גיבורי-העל הגדולים ביותר מעולמות הקומיקס של מארוול - מאיירון מן ועד ספיידרמן - מככבים במשחק מכות תלת-ממדי היסטרי. השליטה הותאמה במיוחד למסכי מגע, ואתם מוזמנים ליהנות מעושר אדיר של שלבים ואתגרים מבלי להוציא שקל. המשחק מגיב לעולם הקולנועי של מארוול ובכל פעם שיוצא סרט חדש הגרפיקה מתעדכנת ונוספות עוד דמויות.

להורדה בחינם - לאייפון | לאנדרואיד.

2. Star Wars: Uprising

לכבוד צאתו של הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים", זכינו למשחק רשמי שנראה מדהים. אתם מוזמנים ליצור לעצמכם דמות משלכם בעולם המדע הבדיוני הפופולרי, ולצאת לקרבות במאות שלבים מאתגרים מול אויבים בלתי צפויים בשליטה בסגנון דיאבלו.

להורדה בחינם - לאייפון | לאנדרואיד.

1. Hearthstone: Heroes of Warcraft

זהירות! לפניכם כנראה המשחק הממכר ביותר בהיסטוריה. הוא נראה ממבט ראשון כמו משחק קלפים רגיל, אך עשר דקות בפנים וכבר לא תוכלו להתנתק. הסוד הוא בגיוון האדיר של סוגי קלפים, הקרבות המאתגרים וההתאמה המושלמת לשחק ברמתכם - כך שלעולם לא תרגישו שאין לכם כאן מקום.

להורדה בחינם - לאייפון | לאנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully