וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו לרוץ איתו: הגאדג'טים שכל רץ חייב להכיר

6.1.2016 / 14:45

בהתחלה זה נראה ממש מוזר אבל אחרי שמתרגלים קשה לצאת מהבית בלעדיהם. לא תמיד הם יגרמו לכם להיות מהירים או חזקים יותר, אבל כדאי לרוץ לחנות הריצה הקרובה ולהצטייד בכמה מהם. הרשימה המלאה בפנים

אדידס. אדידס,
ריצה עם גאדג'טים היא חיידק ממכר לא פחות שגם פיתח עמידות בפני ההתלבטויות שלכם/אדידס

במוקדם או במאוחר, כולם רוכשים אותם. כלומר, כל מי שנדבק בחיידק הריצה ורוצה לשדרג את הריצה שלו ואת זמן האיכות על המסלול. בניגוד לנעלי ריצה, קשה להגדיר אותם פריט חובה, אבל ברגע שנחשפים אליהם בפעם הראשונה, כדאי להפסיק להיאבק במצפון ולקפוץ לחנות הקרובה כדי לפנק את עצמכם בגאדג'ט אחד או שניים. עם הזמן תתפלאו לדעת שמדובר בחיידק ממכר לא פחות שגם פיתח עמידות בפני ההתלבטויות שלכם. אבל היי, באנו ליהנות לא? ואם כבר מתעוררים בחמש בבוקר כדי לצאת לאימון כדאי שלפחות יהיה מי שינטר את זה.

נרתיק לסמארטפון

אם אתם חושבים שאי אפשר לזוז בלעדיו אתם צודקים. את נחיצותו לריצה כבר קראתם במאמר על האפליקציות הטובות ביותר, כדי שתוכלו לשאת את הסמארטפון בלי דאגות שהוא יתרטב, ייפול או יינזק מומלץ לרכוש נרתיק ריצה ייעודי.

חגורת ריצה

ריצה עם הסמארטפון היא עניין די שכיח אבל כשמדובר במכשיר גדול מהרגיל יש כאלה שיעדיפו לשאת אותו על המותניים. כמו כן, למי שלא מסתפק רק בסמארטפון ורוצה לשאת עמו גם מפתחות או כסף קטן, חגורת הריצה היא הגאדג'ט הנכון ביותר.

עוד באותו נושא

האם ריצה באמת תורמת לירידה במשקל הגוף?

לכתבה המלאה

גרבי לחץ

גרבי ריצה ארוכים העשויים מבד פוליאסטר דחוס שמטרתם לספוג את רעידות השרירים במהלך ריצות ארוכות ולמנוע כיווצים ורגישות בוורידים. יש מי שגורס שגרבי הלחץ, שיעילותם הרפואית על רצים עדיין לא הוכחה מדעית, מסייעת גם בהתאוששות אחרי פעילות אינטנסיבית.

מדבקות קינזיו-טייפ

בדרך כלל אנחנו רואים אותן מודבקות על רגליהם, כתפיהם או כל מפרק או שריר אחר בגוף שמשמש לריצה או קפיצה של הספורטאים המובילים בעולם, ואם תהיתם לפשרן אז כדאי לדעת שלא מדובר במדבקות שמשמשות לנוי, למרות צבען העז. מדבקות הקינזיו-טייפ שנראו לראשונה באולימפיאדת סיאול הן בעצם אגד אלסטי עשוי כותנה שנמתח ועוטף את רקמת מעטפת השרירים הגידים, הרצועות והמפרקים. מה שיפה בהן, שלא צריך להיות אצן עילית כדי להשתמש בהן וניתן לרכוש אותן ללא מרשם רופא ופשוט להפחית את הכאבים באזורי הלחץ ברגליים.

אדידס. אדידס,
אדידס/אדידס

חגורת מים

אם אתם רצים באזורים נטולי מים או בשטח הררי, חגורת מים היא הפתרון המושלם בשבילכם. מדובר בחגורה אלסטית למותניים שיכולה לשאת 2-5 בקבוקונים בגדלים שונים שנשלפים די מהר בעזרת תפס ייעודי. בחגורה גם תמצאו לרוב תאים לאחסון חפצים קטנים, אבל היתרון הגדול שלה הוא שמשקל המים לא מעיק על הריצה עצמה וכמעט ואינו מורגש.

מגבת מקררת

הגאדג'ט הזה נחשב למקורי במיוחד בימי הקיץ החמים. מגבת ספורט מקררת ומנדפת זיעה שמשתמשת בזיעה כאמצעי לקירור הגוף באמצעות ספיגתה ואידוי הנוזלים. המגבת עצמה היא קטנה יחסית וניתנת לנשיאה בתוך תיק ריצה ואפילו בכיס רחב. היצרן מבטיח טמפ' של 13 מעלות בעת השימוש וגם יתרונות נוספים כמו מסנן קרינה כדי שלא תתחמם מקרני השמש יתר על המידה.

וואלה! NEWS בשיתוף אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully