וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים העשירים של אינסטגרם חושפים איך נראים החגים של האחוזון העליון

אילן גלר

31.12.2015 / 6:30

טיסות במטוסים פרטיים ליעדים אקזוטיים ומרוחקים, מסיבות קוקטייל במועדונים הנחשבים והאקסקלוסיביים ביותר בניו-יורק, שייט ביאכטה פרטית, מסע קניות המסתכם ברכישת מעיל פרווה בעשרות אלפי דולרים ועוד

צילום מסך

אם אי-פעם תהיתם לעצמכם איך נראים חייהם של ילדי האלפיון העליון, הבנים והבנות של האנשים העשירים ביותר בעולם, התשובה ממתינה לכם באפליקציית שיתוף התמונות אינסטגרם. חלק מילדי העשירים שמחים לשתף דרך האפליקציה תמונות של חייהם המפנקים, ללא שמץ של בושה או מודעות עצמית. כל זה מגיע לשיאים חדשים בכל הנוגע לבילויים לכבוד חג המולד והשנה החדשה.

בזמן שרוב משפחות העולם הנוצרי יתקבצו סביב עץ אשוח, ותחתיו מתנות ספורות, משתפים ילדי המילארדרים צילומי בתים שמזכירים יותר ארמונות, עם עצים ענקיים עמוסים במאות מתנות. טיפני טראמפ, בתו של אייל הנדל"ן והמועמד הרפובליקני המתמודד על מקום למרוץ לנשיאות ארה"ב, אף העלתה תמונה שלה תחת עץ אשוח עצום ועמוס בקישוטים יוקרתיים.

עוד מהפינוקים הטיפוסיים לאלפיון העליון בתקופה זו: טיסות במטוסים פרטיים ליעדים אקזוטיים ומרוחקים, מסיבות קוקטייל במועדונים הנחשבים והאקסקלוסיביים ביותר בניו-יורק, שייט ביאכטה פרטית או מסע קניות המסתכם ברכישת מעיל פרווה בעשרות אלפי דולרים - ועוד אחד בדיוק כזה ליתר ביטחון. כמובן שגם מקומם של השמפניה והקוויאר לא נפקד מתכניות הבילוי של ילדים שמבזבזים בשמחה את כספי המשפחה, ולא חושבים שהם צריכים להתנצל על כך בפני אלו שבקושי יצליחו לצאת מהבית לכוס בירה בערב החג.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully