וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלפת פנים בלייב - אחת האפליקציות הכי מטרידות וממכרות שתראו

אילן גלר

31.12.2015 / 5:39

אם אי פעם תהיתם איך תיראו עם הפנים של חבריכם - וההיפך - האפליקציה החדשה Face Swap Live תגרום לכם ליהנות במשך שעות. אל תתפלאו אם בקרוב הפיד שלכם יתמלא בתמונות מוזרות כאלה

צילום מסך

רגע לפני סוף השנה, צצה לפתע אפליקציה המאיימת לטרוף את הקלפים ולעקוף את כל המתחרים בדרך לשיא השיתופים לשנת 2015. שמה הוא Face Swap Live, והיא עושה משהו שאף אפליקציה אחרת - בוודאי לא חינמית - לא עשתה עד כה: החלפת פרצופיהם של שני אנשים בצילום בזמן אמת, ובאופן אוטומטי לחלוטין.

כל מה שצריך לעשות על מנת להשיג את האפקט המרשים הוא לכוון את מצלמת האייפון (אין כרגע לאנדרואיד) לעבר פניהם של שני אנשים שאתם רוצים להחליף ביניהם. זה עובד גם בצילומי סלפי, אם בא לכם להחליף פנים בעצמכם עם חברים. אפשרות נוספת היא צילום כשתמונתו של סלב כלשהו מופיעה ברקע (כמו דמות שעווה במוזיאון, או אפילו פוסטר), וגם במקרה זה תזהה האפליקציה את פניכם ותחליף ביניהם באופן מידי.

האם מדובר בגימיק שיחלוף במהירות, או באפליקציה שתהפוך להתקנת חובה בכל סמארטפון? אנחנו מהמרים על האפשרות הראשונה, אך בינתיים אל תתפלאו אם תראו את הפיד שלכם בפייסבוק מתכסה בתמונות מטרידות במיוחד של חילופי פרצופים מחרידים מלאכותיים ואיכותיים.

להורדה בחינם - הקליקו כאן (אייפון בלבד, בינתיים).

אפליקציית החלפת פנים. צילום מסך
ממכר./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully