וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 תיאוריות קונספירציה מוזרות "המוכיחות" שנאס"א מסתירה חוצנים

7.1.2016 / 4:48

מהחללית הוורודה שנצפתה מתחנת החלל עד הארנב על מאדים, שנדרס בכוונת תחילה על ידי הרובר. יש ברשת לא מעט תיאוריות הזויות המבקשות לשכנע אותנו שסוכנות החלל האמריקנית מסתירה מאתנו עדויות לחיים מחוץ לכדור הארץ

צילום מסך

ביולי השנה סערה הרשת כשסוכנות החלל האמריקנית הציגה צילומים באיכות גבוהה של פלוטו, כוכב הלכת המרוחק ביותר במערכת השמש, וסרטון הדמיה נלווה שהציג מכתשים, קניונים והררי קרח.

דימויים אלו עוררו גלים של תיאוריות קונספירציה מקוונות, כמו כל פרסום כמעט בהיסטוריה של נאס"א מאז הנחיתה על הירח. אתר arstechnica ריכז כמה מהתיאוריות המופרעות, העדכניות והמרכזיות יותר שרצו השנה ברשת, ועדיין מעוררות דיון.

ורוד הוא החייזר החדש

באוגוסט השנה הועלה ליוטיוב סרטון המציג תיעוד מתחנת החלל, בו נראית נקודה ורודה בסמוך למסלול התנועה של התחנה, אותה פענחו גולשים רבים כלא פחות מהוכחה לקיומם של חייזרים. הסרטון צבר יותר מ-870 אלף צפיות וזכה לשלל פוסטים שהוקדשו לשאלה מה מופיע בו באמת. מומחים רבים מסכימים שייתכן ומדובר בגרם שמיימי כלשהו החג באותו מסלול כמו התחנה, או השתקפות של אור. מצד שלישי, לכו תדעו, אולי באמת יש לחייזרים בימינו חלליות הלו קיטי ורודות.

אנונימוס באפילה

גם קולקטיב ההאקרים, שידוע בפעילותו נגד תנועות כמו הקו קלקס קלאן ודאעש אינו בוחל בתיאוריות קונספירציה, המקושרות לפעילותה של סוכנות החלל האמריקנית ו-WikiLeaks. לטענת פוסט שפורסם בחודש מאי, באתר ויקיליקס נחשפו תכתובות שונות של דיפלומטים מליטא, יפן ועוד, המוכיחים שממשלים שונים בעולם מודעים לקיומם של חיים מחוץ לכדור הארץ.

אנונימוס בעקבות הפיגועים בפריז. צילום מסך
והרי החדשות - ממשלות העולם מסתירות מאתנו חוצנים!/צילום מסך

אנרגיה חוצנית

אחת התיאוריות הראשונות, שעולות בחיפוש גוגל בנושא, מופיעה באתר Quora, שם טוען גולש בשם הרולד דניאל כי ישנן "הרבה ראיות שיחזיקו בבית משפט לקיומם של עצמים בשמיים שלנו, ככל הנראה תחת שליטה תבונית, המבצעים תרגילים בלתי אפשריים ביחס לכלי התעופה שלנו".

דניאל גם מסביר מדוע נאס"א שומרת על הדבר בסוד: "איך החלליות שלהם עובדות? מה מקור האנרגיה שלהם? אתם חושבים שזה דלק מאובנים או ביקוע גרעיני? כנראה שלא, אבל זו התעשייה השלישית בגודלה בארצות הברית - 1.2 טריליון דולר". אם כך, סוכנות החלל לא רוצה שנעבור לחברת החשמל המתחרה של החוצנים. עכשיו הכול הגיוני.

אילוסטרציה. ShutterStock
נו, באמת./ShutterStock

חם על הירח

הנחיתה על הירח היא ללא ספק ההישג הסימבולי הגדול ביותר של נאס"א, והתיאוריה של "Conspiracy Watch" מנסה להסביר מה באמת קורה על פני הירח. התיאוריה נשענת על אמירות של מילטון קופר, קצין מודיעין בחיל הים האמריקני, שטען כי "לא רק שבסיס החלל החוצני קיים, קהילת מודיעין חיל-הים מכנה אותו 'לונה'; יש שם פרויקט חפירות ענק, ושם החייזרים שומרים את חלליות-האם הענקיות שלהם". עוד טוען האתר כי ניל ארמסטרונג הוזהר שלא לשוב לירח באופן חד משמעי. רגע, מה עם באז אולדרין? לו מותר?

זה בטח ארנבים

התיאוריה הפופולרית האחרונה מדברת על גילוי של "עצם אורגני למראה" על פני השטח של מאדים, בטענה שמדובר בלא פחות מארנב או ארנבת. לא רק זאת, התיאוריה טוענת שארנב החלל חוסל על ידי אנשי נאס"א, שדרסו אותו לפי הטענות באמצעות הרובר "Opportunity", בכוונת תחילה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי דרס את רוג'ר ראביט?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully