וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו היו 5 הסיפורים הכי חמים השבוע בפייסבוק

31.12.2015 / 8:38

גל הטרור, חוק העמותות ואיילת שקד, הכרעת הדין במשפט אולמרט, שוברים שתיקה והאח הגדול. וגם: כמה אחוזים מהגולשים חושבים שאולמרט זכאי?

סיכום השבוע של VIGO. חברת VIGO, אתר רשמי
סיכום השבוע של VIGO/אתר רשמי, חברת VIGO

גם השבוע מדדנו, בעזרת חברת Vigo, את הדופק של החברה הישראלית דרך הפוסטים, התמונות והתגובות שפורסמו בפייסבוק. תשומת הלב של הגולשים השבוע ניתנה לאירועים רבים, ללא בולטות לאירוע יוצא דופן. יש לציין את הצמיחה בנושאים הפליליים-משפטיים, שהחלה בהתעניינות בהכרעת הדין במשפט זדורוב, דרך ההצעה לקצוב את עונשו של קצב, הערעור במשפט אולמרט והחקירה של שרה נתניהו.

חמשת הנושאים הכי חמים השבוע בפייסבוק היו: גל הטרור, חוק העמותות ואיילת שקד, הכרעת הדין במשפט אולמרט, שוברים שתיקה והאח הגדול.

נושאים פוליטיים

עיקר השיח ברשתות החברתיות המשיך השבוע לעסוק במאבק שבין הימין והשמאל, ונגע בהקשר של הטרור, חתונת השנאה, עצורי דומא, חוק העמותות, איילת שקד, שוברים שתיקה ובמשפט אולמרט.

בשנה האחרונה עיקר הקולות הנשמעים ברשת הם של הימין הקיצוני, בעיקר בזכות מובילי דעה כמו קבוצת "ישראל שלי", "הצל" וכותבי סטטוסים מובילים כמו חנוך דאום ויותם זמרי.

סיכום השבוע של VIGO. חברת VIGO, אתר רשמי
היחס בין ההתבטאויות בפייסבוק./אתר רשמי, חברת VIGO

משפט אולמרט

השיח על הכרעת הדין בעניין ראש הממשלה לשעבר התנהל בעיקר לפני פרסומה. מרבית הגולשים טענו כי אולמרט אשם וטענו כי יש למצות עמו את הדין גם בפרשות האחרות. חלק מהגולשים הגיבו באמצעות בדיחות ציניות, שכללו המלצות מה לעשות בכלא, השוואות בין אולמרט לבכירים אחרים שהורשעו או הזכירו פרשיות קודמות.

סיכום השבוע של VIGO. חברת VIGO, אתר רשמי
כמה אחוזים מהגולשים חושבים שאולמרט זכאי?/אתר רשמי, חברת VIGO
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully