וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפוסט של הצל: חתונת החייל הריקה התמלאה במאות אורחים

31.12.2015 / 11:25

יואב "הצל" אליאסי אמנם מוכר יותר בתור אביר הימין, אבל פועלו בפייסבוק כולל גם לא מעט חיבוקים חמים לחיילי צה"ל. אמש הוא סייע לחייל דתי, שעזב את הישיבה כדי להתגייס והוחרם על ידי חבריו לשעבר

תמונות גולשים

"אחים שלי שימו לב!", קרא אתמול בלילה יואב "הצל" אליאסי למאות אלפי עוקביו בפייסבוק. "ברגעים אלו יש חתונה ריקה של חייל דתי שהמשפחה שלו לא קיבלו את זה שהוא התגייס ולא הגיעו לחתונה והם באולם ריק. החתונה היא באולם הרמוניה בגן בצומת כנות, שם הזוג הוא משה ואביגיל, בואו נעזוב הכול וניסע לשמח את הזוג הזה וניתן להם להבין שעם ישראל איתם! החתונה התחילה מאוחר כי הם חיכו שיגיעו אנשים, אז עדיין לא מאוחר מדי! מי שלא יכול להגיע לפחות שישתף קדימה אחים שלי!".

הפוסט אכן שותף כמעט 3,000 פעמים וזכה ליותר מ-11 אלף לייקים. זמן קצר לאחר פרסום הפוסט החלו עוקביו של הצל לפרסם תמונות מהחתונה באזור התגובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו כבר פה"./מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא היה מבואס והחתונה הייתה כמו בית קברות", מספר לנו אושר אבוטבול, חברו של החתן שהחליט לפנות לפייסבוק לעזרה. " לא היו אנשים. חיכינו לאנשים עד שעה 22:00 בשביל להתחיל את החופה". לדברי אבוטבול, אביו העיוור של החתן הגיע לאירוע וגם כמה בני משפחה. "בגלל שהוא עזב את הישיבה והתגייס לצבא החבר'ה של הישיבה לא הגיעו. כל החבר'ה שגדלו איתו לא הגיעו".

עוד מוסיף אבוטבול כי בעקבות הפוסט הגיעו 200-300 אנשים והיה שמח. הצל סיכם בשיחה איתנו: "יש לנו עם מדהים וככה נראה הישראלי היפה, שבשעה 11 וחצי בלילה עוזב הכול והולך לשמח זוג זרים. אני גאה ואוהב את העם הזה ושמח שניתן לי הכוח לעשות דברים כאלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החתונה הריקה התמלאה אורחים./מערכת וואלה!, צילום מסך

הפוסט שהניע את הגולשים

אחים שלי שימו לב! ברגעים אלו יש חתונה ריקה של חייל דתי שהמשפחה שלו לא קיבלו את זה שהוא התגייס ולא הגיעו לחתונה והם באול...

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Wednesday, December 30, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully