וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב "המסכן" הזה הצליח לעבוד על עשרות אלפי הגולשים

אילן גלר

4.1.2016 / 6:19

בעליו של הכלב "שנכווה קשות בפניו" הצליח לסחוט עשרות אלפי לייקים ושיתופים, עד שמישהו בכלל שם לב שהוא רק עומד שם בתמונה עם נקניק על הפרצוף. השיתופים הנרגשים התחלפו במהרה בזעם

This poor dog was badly burned and disfigured trying to save his family from a house fireOne like = one prayerOne share = ten prayers

Posted by Stephen Roseman on Wednesday, December 23, 2015

במהלך השבוע האחרון, שותפה התמונה המוזרה הזו יותר מ-100,000 פעמים. הטקסט המצורף אליה עורר כנראה את רחמיהם של לא מעט גולשים: "הכלב המסכן הזה נכווה קשות ופניו התעוותו במהלך ניסיון להציל את משפחתו משריפה בבית", דבריו של מפרסם הפוסט, סטפן רוזמן. "לייק אחד שווה תפילה אחת. שיתוף אחד - עשר תפילות".

אולם במבט מעמיק מעט יותר, ניתן להבחין די בקלות כי הכלב האמור לא נפצע קשות בעת ניסיון חילוץ הירואי. לכל היותר, הוא חש אי-נעימות קלה לאחר שפרוסת נקניק הונחה כך על פניו. מרגע שיותר ויותר גולשים החלו להתריע על הבדיחה האיומה, התחלפו השיתופים הסימפטיים בקללות וגידופים. "זה בולשיט מוחלט!" כותב אחד המגיבים. "למה חשוב לך כל כך שאנשים ישימו לב לכלב שהונחה על פניו חתיכת נקניק!".

המתיחה הוויראלית הזו התגלגלה כעת לשלב שבו כבר קשה להבין האם השיתופים (הממשיכים עד רגע זה ממש) נעשים על ידי אנשים שעדיין לא קלטו את הבדיחה, או דווקא מעלים אותה באופן אירוני. סטפן רוזמן עצמו, אגב, לא הגיב בינתיים לפניות שנעשו אליו מצד אמצעי התקשורת, וכנראה לא מתכנן להפוך לסלב בזכות מתיחת הרשת המוזרה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully