וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד לקח לאביו את האייפד - ובזבז 5,000 דולר על משחק

אילן גלר

3.1.2016 / 13:29

בן 7 מאנגליה הצליח לשנן את הסיסמה של אביו וכך לבצע את הרכישות. למרות שאפל לא מחויבת לוותר על החוב, החברה הודיעה כי בעקבות בקשת האב, הוא יקבל זיכוי לחשבונו

סיפור בדקה

כמה כסף ילד יכול לבזבז על משחק אייפד אחד, אם מותירים אותו ללא השגחה? אם הוא מצליח להשיג את הטאבלט של הוריו למשך כמה שעות, הסכומים יכולים להגיע לאלפי דולרים. ייתכן שפייסל שוגה, בן השבע מאנגליה, רשם את השיא החדש בתחום, עם הוצאה של כ-5,000 דולרים במשך סוף שבוע אחד. פייסל אפילו לא גיוון את רכישותיו בין כמה משחקים, אלא הסתפק באפליקציה אחת בלבד - המשחק הרשמי של "עולם היורה".

אפל אומנם דורשת הקלדת סיסמה של חשבון המשתמש בטרם כל רכישה, אך לרוע המזל הילד הצליח לזכור בעל פה את הקוד של אביו (אותו לא ברור כיצד הצליח להשיג מלכתחילה). הרכישה התבצעה בהתאם לכללי השימוש בחנות האפליקציות, ואפל לא הייתה מחויבת חוזית לפצות את המשפחה על הסכום המוגזם. אך למרות זאת, ואולי כדי להימנע מפרסום שלילי בתקשורת, ניאותה ענקית הטכנולוגיה לזכות את משפחת שוגא ב-5,000 דולרים לאחר פנייתם לשירות הלקוחות.

מוחמד שוגא, אביו של פייסל, עדיין המום למדי מכל הסיפור, ומצפה לשינויים במדיניותה של אפל. "אני כל כך מעוצבן. אני בן 32, מדוע שאפל תחשוב שאשקיע אלפי דולרים ברכישת משחקים?", הוא אמר. "למה הם לא שלחו לי מייל לבדוק את כל התשלומים האלה? לא קיבלתי מהם שום דבר. כמה זמן זה עוד יכול היה להימשך?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עולם היורה; כנראה שזה ממכר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully