וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוטים, רחפנים וסמארטפונים: תערוכת CES נפתחה אמש בלאס וגאס

שי מזרחי

5.1.2016 / 12:32

תערוכת CES מתקיימת מדי שנה בלאס וגאס, ומושכת אליה קרוב ל-200,000 מבקרים ויותר מ-3,000 חברות מכל העולם, המציגות את הטכנולוגיה של מחר. באירוע הפתיחה זכינו לראות כמה רובוטים עתידניים ורחפן אחד קרבי במיוחד

וואלה TECH

אירוע הפתיחה של תערוכת CES, ה-Unveiled התקיים הלילה ובו נחשפו מגוון רב של גאדג'טים חדשניים העתידים לצאת לשוק בשנת 2016. באירוע הסגור לעיתונאים מצאנו כמה חידושים בולטים במיוחד, שלא ישאירו אתכם אדישים.

תערוכת CES מתקיימת מדי שנה בלאס וגאס, ומושכת אליה קרוב ל-200,000 מבקרים ויותר מ-3,000 חברות מכל העולם, המציגות את הטכנולוגיה של מחר, שאמורה לשנות את חיינו.

בין החברות המציגות בתערוכה, תוכלו למצוא את סמסונג, סוני, LG, וואווי, אסוס ועוד. ואפילו חברות סטארט-אפ וחברות בגודל בינוני כשהמשותף לכולן הוא הנוכחות באירוע הטכנולוגי של השנה. עיתונאים, משקיעים, יזמים, אנליסטים ומבקרים מגיעים לשם מכל העולם כדי לבחון את החידושים במשך ארבעת ימי התערוכה.

באירוע הפתיחה ראינו רובוט לוויה ביתי, עם מצלמה ואפילו מקרן, המופעל על ידי אפליקציה בסמארטפון, משחק מציאות רבודה, מצלמת 360 קלה ונוחה לתפעול, מדפסת תלת-ממד ביתית במחיר אטרקטיבי במיוחד ורחפן חמקן קרבי של חברת Parrot, המגיע ל-80 קמ"ש וניתן לשליטה באמצעות הטאבלט.

מדי יום נביא לכם עדכונים נוספים מהתערוכה ונספר על כל החידושים החשובים שיוצגו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully