וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 כישורים מגניבים שתוכלו ללמוד עכשיו ברשת בחינם

8.1.2016 / 6:08

מעריכת וידאו לאילוף כלבים, מגידול גראס בבית עד פתירת הקובייה ההונגרית - מעבר לחתולים בסוודרים ושיימינג בפייסבוק, הרשת מציעה גם לא מעט קורסים והדרכות שיהפכו אתכם לאנשים טובים יותר

קובייה הונגרית. ShutterStock
ניסינו בעצמנו והצלחנו אחרי יומיים של אימונים לפתור קובייה בארבע דקות./ShutterStock

בניגוד לשיר הידוע מאווניו Q - האינטרנט הוא, בכל זאת, לא רק בשביל פורנו. מאגרי הרשת עמוסים בשלל כלים שימושיים, מדריכים וקורסים, שיוכלו להוסיף לארסנל הידע שלכם לא מעט כישורים מהסוג שתמיד רציתם ולא ממש מצאתם את הזמן ללמוד. אספנו כמה דברים שתוכלו ללמוד יחסית בקלות מהאינטרנט.

איך לפתור קובייה הונגרית?

אתר הקובייה ההונגרית מציע, בעברית, הסבר אחת ולתמיד לפתרון התעלומה הגדולה מבודפשט. האתר מסביר את העיקרון שנח מאחורי הצעצוע הקלאסי, בשבעה שלבים פשוטים וקלים לביצוע. בגדול, כדי לפתור את הקובייה ההונגרית תיאלצו לשנן כמה אלגוריתמים, שזה אוסף של אותיות המייצגות כל אחת סוג אחר של סיבוב.

איך לערוך וידאו כמו מקצוען?

כולנו מייצרים יותר תמונות וקטעי וידאו מאי פעם בחסות סמארטפונים ויתר הגאדג'טים, אך בעוד שרבים יודעים כיצד לערוך, לפחות באופן בסיסי, את תמונותיהם, רובנו די חסרי אונים בכל הקשור לעריכת וידאו ויצירת סרטונים קצת יותר מורכבים. המדריכים הבאים () ילמדו אתכם את צעדי היסוד בשלל כלים באמצעות סרטוני הדרכה, ממובי מייקר הבסיסית לפרמייר פרו המקצוענית וכלי עריכת וידאו נוספים.

קופים על מחשב. ShutterStock
כל אחד יכול./ShutterStock

איך לגדל גראס?

האינטרנט מלאה עד גדותיה במדריכי גינון וטיפול וצמחים, כי מה לעשות, כי לא לכולנו יש "אצבעות ירוקות". אתר HydroGrow הישראלי, בנוסף להיותו חנות מקוונת למוצרי סטלנות וגידול גאנג'ה, מציע הסברים פשוטים וברורים שיעזרו לכם לגדל (עגבניות כמובן! רק עגבניות!) בנוחיות ביתכם, עם הסברים מפורטים על מגוון שיטות גידול הידרופוניות, מבחר מרשים ומקצועי של מאמרים וטיפים וערוץ יוטיוב פעיל למדי.

איך להכין דובוני גומי?

אז אתם במאנץ' קל אחרי הסעיף הקודם? יש פתרון מקוון גם לזה. במידה ומכל סיבה שהיא החלטתם שאתם רוצים לייצר את ממתקי הגומי שלכם בעצמכם, בין אם בצורת דובי מסורתית, נחש, תות, אביגדור ליברמן או כל צורת חיים אחרת, מדריך ה-WikiHow הבא יציע לכם שלוש שיטות (מהירה, קלאסית, ועצלנית) שבסוף כל אחת מהן יחכה לכם הר של סוכריות גומי, בצורת מגשי הקרח או תבניות העוגייה החביבות עליכם.

דובוני גומי. ShutterStock
דובונים!/ShutterStock

איך ללמוד תכנות אפליקציות?

רבים מאתנו היו שמחים לעשות הסבה מקצועית להייטק, אבל לא תמיד יש זמן ללימודים ממושכים ומחייבים. כאן נכנסת הרשת לתמונה, עם באמת אינספור כלים ואפשרויות ללמידת שפות תכנות שונות, כשאחד מהמוצלחים, הפשוטים והמקיפים ביותר מגיע מבית גוגל עצמה.

באתר המפתחים המקיף של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית לאנדרואיד, שנועד גם למתחילים גמורים בעולם ה-Java ותכנות מונחה עצמים בכלל, תמצאו שלל מאמרים ותרגילים. אם יהיו לכם שאלות תוכלו לפנות לקהילת המפתחים ברשת, למשל דרך אתר Stack Overflow, ולקבל מענה מהיר ומקצועי מחברי האתר המעוניינים לצבור נקודות זכות על תשובותיהם. ערוץ היוטיוב הרשמי של גוגל למפתחי אנדרואיד גם יכול לעזור בדרך, עם שלל הסברים והדגמות פשוטות בווידאו.

איך לאלף את הכלב?

אילוף חיות מחמד, וכלבים בפרט, היא מלאכה קפדנית ועדינה שדורשת זמן רב, אבל גם אותה אפשר ללמוד ברשת בחינם, או לפחות את העקרונות הבסיסיים. ארגון מאלפי הכלבים המקצועיים האמריקני מציע ברשת קורסים מקוונים חינמיים המכסים שלל נושאים מאימון והתנהגות, דרך מניעת נשיכות, התמודדות עם תוקפנות כלפי חתולים ועוד. צריך לזכור כמובן שאילוף הוא תהליך ממושך, בניגוד למדריך להכנת פצצה מקולה ומנטוס, וכי כל כלב וכל בעלים יגיבו אחרת לתהליך, הדורש בעיקר זמן ושיפור התקשורת בין האדם לחיה.

כלב רידג'בק רודזי אוכל מכף יד אדם בזמן אילוף. ShutterStock
יופי, רקסי./ShutterStock

איך ללמוד יוגה?

בימים מתוחים אלו קצת יוגה עושה טוב ולגוף ולנפש. YogaPlace הישראלי מוקדש כולו ליוגה ותוכלו למצוא בו מבחר טיפים ושיעורים מצולמים שיעזרו לכם לעשות את צעדיכם הראשונים בתחום. מפעילי האתר מדגישים כי התכנים אינם מהווים או מחליפים ייעוץ רפואי אמיתי במידת הצורך, אבל תוכלו בהחלט ליהנות ממגוון ההדרכות והשיעורים המצולמים - מתרגול יוגה דינמי, דרך תרגול שיקומי ושלל אימונים, שיטות ומדריכים מצולמים נוספים. אחרי שלמדתם את הבסיס, חיפוש מהיר ביוטיוב יציע לכם שלל תכניות אימונים שתוכלו לעשות מדי בוקר או ערב יחד עם המסך.

אילוסטרציה. ShutterStock
תרשו לעצמכם 10 דקות הפסקה./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully