וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוויברטור החכם שמסתנכרן עם רומנים אירוטיים

אילן גלר

10.1.2016 / 7:21

מהפכת האינטרנט של הדברים הבטיחה לחבר אותנו טוב יותר לעולם ולאפשר לגאדג'טים שלנו לדבר אחד עם השני - וזה בדיוק מה שצעצוע המין החכם הזה עושה

צילום מסך

אחרי הטלפון החכם, הטלוויזיה החכמה והשעון החכם, הגיע תורו של הוויברטור החכם - מכשיר עינוג אישי המתחבר לסמארטפון על מנת להשיג תוצאות אפקטיביות יותר. במקרה של "הציפור הקטנה", ויברטור מתוצרת חברת E.Sensory הצרפתית, מדובר בסנכרון בזמן אמת בין צעצוע המין הרוטט לרומנים אירוטיים, שאותם ניתן לרכוש ולהוריד באפליקציה ייעודית.

כך זה עובד: הסופר יוצר במסגרת הטקסט האירוטי נקודות מסוימות שבהן יפעל הוויברטור בעת נשיפה על מכשיר הסמארטפון או ניעורו. ניתן להשתמש בגאדג'ט לבד, או ביחד עם שותף שיטפל בהקראת הסיפור ויפעיל את הצעצוע מרחוק. לדברי E.Sensory, המכשיר זעיר ושקט לחלוטין, כך שניתן לקחת אותו לכל מקום ולהשתמש בו ללא חשש. בסרטון התדמית המקדם את המוצר, מוצג לדוגמה זוג שהחליט להשתמש בוויברטור בזמן ארוחת הערב.

"כמעריץ גדול של ספרות אירוטית, החלום שלי היה לחבר בין כוחן של המילים לפוטנציאל במכשירים מקוונים", מספרת מקימת חברת E.Sensory קריסטל לה-קוק. אם מתחשק לכם להצטרף לחזון, תוכלו להזמין את הציפור הקטנה תמורת כ-140 דולרים מהאתר הרשמי, באחד משלושה צבעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריאה מהנה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully