וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק: איך לקרוא הודעות בווטסאפ ובפייסבוק מבלי שיראו שעשיתם זאת?

אילן גלר

10.1.2016 / 9:21

זו אמנם לא השיטה הכי מתוחכמת בעולם, אבל אין ספק שהיא מספיק אלגנטית ופשוטה כדי שתשתמשו בה. במיוחד אם הודעות חדשות התקבלו ואתם כבר לא מסוגלים לקרוא את מה שנשלח בווילון ההתראות בסמארטפון

סטודנטים סמארטפון. ShutterStock
שיט, וי כחול - עכשיו אני חייב לענות./ShutterStock

משתמשי סמארטפון רבים כבר מזמן צמצמו את נפח השיחות שלהם לטובת הודעות טקסט, אך בעוד היתרונות רבים וברורים, חיסרון אחד מצליח עדיין להטריד את מנוחתם של רבים - אישור הודעה שנקראה. וואטסאפ ואפליקציית מסנג'ר של פייסבוק, הן שתי האפליקציות הפופולריות בישראל למשלוח הודעות מידיות. בשתיהן יש מנגנון המודיע לצד השני האם קראתם את ההודעה (שני סימני וי בצבע כחול או לוגו תמונת הפרופיל).

הפיצ'ר הזה אמנם עוזר להבין למה עדיין לא קיבלתם תשובה אבל גם חושף מיד אם לא עניתם עדיין מפני שההודעה טרם צדה את עיניכם או שפשוט בחרתם להתעלם ממנה במכוון. האפשרות השנייה גורמת לרבים מאתנו לא לפתוח את המסנג'ר במשך שעות, או לקרוא רק חלקים מההודעה בווילון ההתראות בנייד, אבל מה אם תוכלו לקרוא את ההודעות מבלי להודיע על כך לצד השני?

מצב טיסה. תצפית TPS
מצב טיסה - אתם בטח זוכרים את זה מהטיסה האחרונה שלכם./תצפית TPS

יש דרך לא מתוחכמת במיוחד, אבל מאוד אלגנטית, להערים על מנגנון הריגול הזה ולמנוע מהאפליקציות לעדכן את בני שיחתכם האם כבר קראתם את ההודעות שהם שלחו לכם. אם קיבלתם כמות גדולה של הודעות, וההתראה כבר נקברה בווילון ההתראות כך שאינכם יכולים לראות מה התקבל, פשוט הפעילו את מצב הטיסה של המכשיר (Airplane Mode).

במצב טיסה הסמארטפון מתנתק מהאינטרנט (WiFi וחיבור סלולרי) ועל כן טכנית הוא לא מסוגל לשלוח שום עדכון על קריאת ההודעה. לאחר שתקראו את ההודעות שלכם, במצב טיסה, כבו את האפליקציה ואז חברו מחדש את המכשיר לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully